Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

2006 berichten • Pagina 69 van 101

Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wat Wil Je Kwijt.

hiki schreef::lol lijkt net of je een bom gemaakt heb: je gaat de boel hier niet opblazen hoop ik? :woot
Nee, maar misschien zometeen wel...Ik ben namelijk opzoek naar een zogeheten 'Flyback transformer' die je tegenkomt in oude monitors en tv's. Die dingen zetten een normale hoeveelheid stroom om in zo'n 30,000 volt op lage spanning.. Daar een schok van krijgen is een beetje als van een elektrisch hek, maar dan net wat sterker. >=D

Laat maar, ik heb een velletje aluminiumfolie op de TV geplakt, en als de TV aan gaat loopt er zo'n 20.000 volt door het draadje naar de pot. Heb net een schok gehad, en ik ga nu even rubberen handschoenen halen xD

Tijd om iedereen te irriteren! Ik ga de TV op de verwarmingsbuizen aansluiten die tevens als kapstok worden gebruikt >;D *hangt jas op* *SCHOK* *AAAGH*
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

Ik wordt die sneeuw en kou een beetje zat; leuk zo sneeuw voor 2 weken maar zo langzamerhand kan ik dat witte goedje niet meer zien.

Heb zin in een strandvakantie op de bahama's of in zuid afrika: lekker warm :glare
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Jeej! morgen is het weer woensdag! :biggrin
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
TezzieSimz
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

ik heb wat grappigs dit gebeurde er giste op mijn vaders werk
Medewerker: Waar is jullie baas
Vader: Ze ging net weg naar de kantine
Medewerker: Hoelang duurt dat nog?
Vader: Meestal 10 minuten
Medewerker: Kan niet ze was 5 minuten geleden ookal weg
Vader: 15 minuten dan
Medewerker: Wanneer ging ze weg
Collega van mijn vader: Toen het begon te sneeuwen
Andere collega: Het sneeuwt al 2 maanden.
Ik vond het zelf best grappig
Afbeelding
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

hiki schreef:Ik wordt die sneeuw en kou een beetje zat; leuk zo sneeuw voor 2 weken maar zo langzamerhand kan ik dat witte goedje niet meer zien.

Heb zin in een strandvakantie op de bahama's of in zuid afrika: lekker warm :glare

helemaal mee eens! :glare
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Heel leuk. Op het officiele sims 3 forum staat wie is de mol, maar je mag maar als je 250 posts hebt meedoen. :thumbdn
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
hiki

Mastvlag schreef:Heel leuk. Op het officiele sims 3 forum staat wie is de mol, maar je mag maar als je 250 posts hebt meedoen. :thumbdn
lol als je bedenkt hoe lang het duurt om het forum te laden en dan een post te maken: misschin 5 minuten? :lol en dan maar 250 .... :unsure
Afbeelding
Cherbil
Groentehakker Groentehakker

Hihi, gisteren (vanacht) feestje gehad van een vriendin van mij (slaapfeest) zijn we eerst naar Valentines day geweestm romantischhhhhh :wub
En toen we thuis kwamen allemaal snoep pakken en zo, haar ouders telkens super chagarijnig naar beneden komen omdat we teveel lawaai maakte :sleep EN toen was het 5 uur en toen dachten we, moeten we maar eens gaan slapen? :razz En toen was het opeens half zes en sliepen we nog niet :O Heb nu maar 4 uur geslapen of zo xD En dan vanacht ook nog bij mijn beste vriendin slapen, en vrijdag de verjaardag van mijn oma... Dan ben ik dit weekend echt echt echt dood :scared :thumbsup
Groetjes van chantalll

Chalalalalalala oelalaa =3
hiki

effe Politiek 24 kijken: hopen dat Balkenende eens thuis gaat zitten ... alhoewel .... straks Wilders .... wordt helemaal een soepzooitje maar ja ... :unsure
Afbeelding
hiki

spoed debat en het kabinet zal wel of morgen vallen of misschien vanmiddag al. Als de PVDA tenminste niet weer gaat draaien met hun kont.
Afbeelding
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

hiki schreef:spoed debat en het kabinet zal wel of morgen vallen of misschien vanmiddag al. Als de PVDA tenminste niet weer gaat draaien met hun kont.
Dat laatste zal wel weer gaan gebeuren .. geloofwaardigheid .. waar staat dat in het woordenboek? Een woordenboek, wat is dat?

Maar Wilders heeft eindelijk een hele zin gezegd zonder 'islam' of 'moslim' te gebruiken: het is een kabinet in ontbinding.

En de uitspraak van de dag zo-even: Pechtold wil een vast punt op de vergaderagenda om 'het misverstand van de week' uit de wereld te helpen :lol :lol
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten