2006 berichten • Pagina 69 van 101
Nee, maar misschien zometeen wel...Ik ben namelijk opzoek naar een zogeheten 'Flyback transformer' die je tegenkomt in oude monitors en tv's. Die dingen zetten een normale hoeveelheid stroom om in zo'n 30,000 volt op lage spanning.. Daar een schok van krijgen is een beetje als van een elektrisch hek, maar dan net wat sterker. >=Dhiki schreef:lijkt net of je een bom gemaakt heb: je gaat de boel hier niet opblazen hoop ik?
Ik vond het zelf best grappigMedewerker: Waar is jullie baas
Vader: Ze ging net weg naar de kantine
Medewerker: Hoelang duurt dat nog?
Vader: Meestal 10 minuten
Medewerker: Kan niet ze was 5 minuten geleden ookal weg
Vader: 15 minuten dan
Medewerker: Wanneer ging ze weg
Collega van mijn vader: Toen het begon te sneeuwen
Andere collega: Het sneeuwt al 2 maanden.
hiki schreef:Ik wordt die sneeuw en kou een beetje zat; leuk zo sneeuw voor 2 weken maar zo langzamerhand kan ik dat witte goedje niet meer zien.
Heb zin in een strandvakantie op de bahama's of in zuid afrika: lekker warm
lol als je bedenkt hoe lang het duurt om het forum te laden en dan een post te maken: misschin 5 minuten?Mastvlag schreef:Heel leuk. Op het officiele sims 3 forum staat wie is de mol, maar je mag maar als je 250 posts hebt meedoen.
Sims spelen, misschien?Adoror schreef:Hm, volgens mij verveel ik me... Eigenlijk moet ik gaan lezen ofzo...
Dat laatste zal wel weer gaan gebeuren .. geloofwaardigheid .. waar staat dat in het woordenboek? Een woordenboek, wat is dat?hiki schreef:spoed debat en het kabinet zal wel of morgen vallen of misschien vanmiddag al. Als de PVDA tenminste niet weer gaat draaien met hun kont.