Ja aangestoken hoogst waarschijnlijk. En waarschijnlijk ook nog eens door dezelfde dader die de vorige branden ook aangestoken heeft, waarvan de laatste zo'n halfjaar geleden was (totaal iets van 5 geweest afgelopen jaar).
O, dat kan makkelijk hoor, mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd ( 16 dec, groot feest :applaus )en zij worden dit jaar 63 en 62 En ondanks dat het niet altijd rozengeur en maneschijn was, zijn ze altijd bij elkaar gebleven. Ze maken de huwelijkse beloften wel waar moet ik zeggen
^Haha.. het hoeft ook niet altijd rozengeur en manenschijn te zijn, maar wel dat ze bij elkaar blijven . En alvast gefeliciteerd . Want rond 16 dec ben ik het zeker al vergeten.
iemand en idee hoe het kan dat scherpjes van bijv youtube naar klein gaan na een tijdje als je ze op groot hebt en sims speelscherm moet ik ook de hele tijd aanklikken dus kan amper spelen ik hoop dat iemand de oplossing heeft
astebest schreef:iemand en idee hoe het kan dat scherpjes van bijv youtube naar klein gaan na een tijdje als je ze op groot hebt en sims speelscherm moet ik ook de hele tijd aanklikken dus kan amper spelen ik hoop dat iemand de oplossing heeft
laat maar de comp sloot zigself spontaan af en toen moest ie eerst nog updates verwerken en toen deed ie het