Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 69 van 250

Xelles
Beheerder Beheerder

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb net even goed gekeken en het is wel duidelijk zichtbaar nu die rook, vooral aan de andere kant van mijn huis.

Ik hekel echt die mensen die de natuur op deze manier vernielen :(
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Ja aangestoken hoogst waarschijnlijk. En waarschijnlijk ook nog eens door dezelfde dader die de vorige branden ook aangestoken heeft, waarvan de laatste zo'n halfjaar geleden was (totaal iets van 5 geweest afgelopen jaar).
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Dat is lang, maar mijn opa en oma zijn ook al aardig op weg, maar je moet dan wel heel jong trouwen, èn ook meteen gelukkig trouwen.

@Lots: I love dat nieuwe setje!
Afbeelding
Terug!
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

^Haha.. het hoeft ook niet altijd rozengeur en manenschijn te zijn, maar wel dat ze bij elkaar blijven ;). En alvast gefeliciteerd ;). Want rond 16 dec ben ik het zeker al vergeten.

Ik ben nu bezig met Duits... niet dus XD!
Afbeelding
Terug!
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

iemand en idee hoe het kan dat scherpjes van bijv youtube naar klein gaan na een tijdje als je ze op groot hebt en sims speelscherm moet ik ook de hele tijd aanklikken dus kan amper spelen ik hoop dat iemand de oplossing heeft
astebest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

astebest schreef:iemand en idee hoe het kan dat scherpjes van bijv youtube naar klein gaan na een tijdje als je ze op groot hebt en sims speelscherm moet ik ook de hele tijd aanklikken dus kan amper spelen ik hoop dat iemand de oplossing heeft
laat maar de comp sloot zigself spontaan af en toen moest ie eerst nog updates verwerken en toen deed ie het
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver

weet iemand of die Sims 3 Wereld van Pyronium (of hoe die ook heet) al online staat?

Mijn computer is weer aan het lawaai maken: geen idee waar die mee bezig is maar alles werkt super traag en kan nauwelijks goed zoeken.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten