Nou, ik heb mijn ochtend wel gehad... Ik ben ziek en was al wat vroeger mijn bed uit en mijn moeders mobiel gaat. Mijn oom die ging vliegen en stond op het vliegveld en vertelde aan de telefoon dat hij een groot probleem had. Mijn moeder en ik dachten dat hij misschien niet kon vliegen door de aswolk. Maar het was een veel groter probleem, hij stond dus al op Schiphol en zijn portemonnee met van alles erin, zijn geld, bankpasjes, rijbewijs lag nog thuis. Hij zat in Amsterdam en zijn portemonnee in Berkel en Rodenrijs. Dus ik moest me aankleden, stapte met mijn moeder in de auto. Eerst naar mijn ooms huis, want wij hadden de sleutel niet en hij zei dat het bij de buurvrouw lag. Niet dus. Dus toen, van Berkel naar Zoetermeer om de sleutel te halen bij mijn opa en oma, van Zoetermeer naar Berkel om naar zijn huis te gaan en zijn portemonnee te halen en weer van Berkel naar Zoetermeer om vervolgens naar Amsterdam te gaan. Half tien waren we daar, voordat we de goede ingang hadden gevonden en de vertrekhal was het al drie kwartier later.

Het is ook zo onwijs groot daar, we zijn keer op keer verdwaald hahahaha. Maar ja, eenmaal mijn oom gevonden en de portemonnee afgegeven hebben we thee gedronken en wat gegeten. Tegen de tijd dat we terugwaren was het half één en er stond een gigantische file op de terugweg.
Man, ik ben echt kapot. En zo jaloers op mijn oom he.

! Hij geeft 5 weken naar Amerika, hij maakt een rondreis dus hij gaat naar Las Vegas, Los Angeles, New york etc. En daarna gaat hij nog een week naar Hawaii. En hij doet dat met een aantal vrienden. Omg, ik ben zo jaloers!

En nu ben ik echt kapot.