Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 67 van 153

Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Re: Wat wil je kwijt?

^Ahww arme jij ;[ Ik moet ook nog heeel veel van geschiedenis leren. Over de periode van de verzuiling en ontzuiling, echt geen pretje ;o
Afbeelding
Terug!
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^Jou banner doet het niet, heb nou al zo vaak er op geprobeerd te klikken xD kan je me pm sturen met je link :3?

Vandaag weer drukke dag gehad. mweh ben toe aan vakantie!
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

^ misschien kont het door de examens?

Vanavond oefenwedstrijd gehad, tegen de pupillen (rond de 10 jaar ;)) We moesten ze maar niet onderschatten, aangezien zij in de eerste klasse spelen eb wij de tweede. Uiteindelijk hebben we toch met 9-1 gewonnen :D
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik voel me dom.
Ik heb alle sims er af gegooid, met de bedoeling ze allemaal nu weer opnieuw te installeren. Alleen..er liggen twee uitbreidingen bij een vriend..die niet echt dicht bij woont xD.. Mweh, dan maar wachten tot hij ze heeft opgestuurd. Installeer ik alles tegelijk met Levensweg dan maar :)
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^
Slim xD

@ Melanie, AnsjJ2 heeft gelijk, ik heb er ook al tig keer op geklikt, maar nee hoor.
--
Ik wil eigenlijk simmen, maar ook aan verhaal werken.
En nu twijfel ik dus :huh
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
suspicious:3
Mest analist Mest analist

ik wil kwijt dat ik het gaaf vind dat ik dat kaartspel heb gewonnen!!!!
-ik win eindelijk weer eens wat XD

Nu maar eens gaan eten, mijn broertje zit telkens te zeuren dat ik de knakworst moet warm maken.. ;9
Afbeelding
Lisa is de naam
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Nou, ik heb mijn ochtend wel gehad... Ik ben ziek en was al wat vroeger mijn bed uit en mijn moeders mobiel gaat. Mijn oom die ging vliegen en stond op het vliegveld en vertelde aan de telefoon dat hij een groot probleem had. Mijn moeder en ik dachten dat hij misschien niet kon vliegen door de aswolk. Maar het was een veel groter probleem, hij stond dus al op Schiphol en zijn portemonnee met van alles erin, zijn geld, bankpasjes, rijbewijs lag nog thuis. Hij zat in Amsterdam en zijn portemonnee in Berkel en Rodenrijs. Dus ik moest me aankleden, stapte met mijn moeder in de auto. Eerst naar mijn ooms huis, want wij hadden de sleutel niet en hij zei dat het bij de buurvrouw lag. Niet dus. Dus toen, van Berkel naar Zoetermeer om de sleutel te halen bij mijn opa en oma, van Zoetermeer naar Berkel om naar zijn huis te gaan en zijn portemonnee te halen en weer van Berkel naar Zoetermeer om vervolgens naar Amsterdam te gaan. Half tien waren we daar, voordat we de goede ingang hadden gevonden en de vertrekhal was het al drie kwartier later. xD Het is ook zo onwijs groot daar, we zijn keer op keer verdwaald hahahaha. Maar ja, eenmaal mijn oom gevonden en de portemonnee afgegeven hebben we thee gedronken en wat gegeten. Tegen de tijd dat we terugwaren was het half één en er stond een gigantische file op de terugweg.

Man, ik ben echt kapot. En zo jaloers op mijn oom he. :(! Hij geeft 5 weken naar Amerika, hij maakt een rondreis dus hij gaat naar Las Vegas, Los Angeles, New york etc. En daarna gaat hij nog een week naar Hawaii. En hij doet dat met een aantal vrienden. Omg, ik ben zo jaloers! :( En nu ben ik echt kapot.
Love your life
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Heb een nieuw rooster gekregen, gaat volgende week in, this een klote rososter, de rustige woensdag, is er niet meer, er is eigenlijk geen enkele rustige dag ;x
Is niemand eigenlijk blij mij. Had vandaag ook een tussenuur, er waren te weinig kleedkamer bij gym :3
Dus wij hadden een tussenuur, naja, we hadden dan wel geen gym, ik heb het niet zo op tussenuren.
Hierna alleen nog ICT, gelukkig, daarna naar huis, geschiedenis & frans leren, & weer lekker verder computeren, en dan vanavond ook lekker paardrijden ;d
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^
Ik ook, heel graag..
---
'K ben voor iets bezig, maar ik kan me niet concentreren.
Terwijl het wel moet ;$
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik wil kwijt dat ik eergisteren "blijkbaar" een valpartij heb gehad (blackout ofzo)
en dat het puntje van mijn neus openligt..
nu lijk ik een clown.. :(
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ai, sterkte beiden ;(

Oke, mijn to-do-list voor vandaag:

- Natuurkunde doorlezen
- Alle onregelmatige werkwoorden van Frans in mijn werkwoordenschrift verbeteren (had er nogal veel fout :sweatdrop)
- Mijn tekst voor Nederlands verbeteren
- Peggyzone plunderen
- Mods opnieuw downloaden
- De downloadsites lijst van SN doorspitten :3
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Vanmorgen naar school geweest eerste 2 uur, eig had ik 1e uur vrij kunnen hebben -.-
Toen naar crematie van de opa van een vriendin van mij, 3e, 4e, 5e en 6e dus weggeweest. Crematie was erg mooi maar zielig. :( Toen moest ik nog van m'n moeder 7e en 8e naar school -.-
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten