^^ bij mij meestal ook altijd, da's echt irritant, en ik peuter het er ook af, maar meestal omdat hij wat losser zit, en dat komt denk ik omdat ik zoveel zwem, dan kan met mijn ene nagel, onder de nagellak en dan haal ik het er zo helemaal af, en dan heb ik de nagellak los..
v en dat gebruik ik dus altijd wel
Laatst gewijzigd door suspicious:3 op za 21 mei 2011, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Amber
Jaaa moet je doen China Glaze is echt te chill. Het droogt snel, stinkt niet zo erg en blijft heel lang zitten (tenminste bij mij). En er zit heel veel in een potje
\/ Volgens mij kan je het niet in Nederland in de winkels kopen. Ik heb mijn potjes gekocht bij http://www.transdesign.com/. Daar kosten ze $2,99 per potje, maar wel 20 dollar verzendkosten... Uitleg over bestellen bij Transdesign
Laatst gewijzigd door Evelieen op za 28 mei 2011, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb vanmiddag een hele tijd zitten nagellakken met een vriendin en nadat ze weg was ook nog heel veel op mijn wiel. Plaatjes: Deze linker ik bij haar gemaakt, een tijgerprint. De rechter heeft zij bij mij gemaakt. Het zijn allemaal balkjes met muzieknootjes die uit de piano komen.
Links: Een soort van boompje met stipjes. (Discodip) Midden: Een lekker ijsje met discodip. Rechts: Ik weet eigenlijk niet wat het is, het is mislukt.
Links: Een bloemetje met een diamantje in het midden. Rechts: Daarop heb ik twee keer een sjabloontje van een hartje met 3 stipjes gedaan. Eerst paars en daarna zwart.
Links: Ik heb weer geen idee wat het is, maar er zit een vlinder stickertje op en die komt vanaf de onderkant gevlogen denk ik.. Midden: Een boom. Het gaat vooral om de achtergrond. Ik ging het testen met een watje. Rechts: Ook weer een soort bloem met een diamantje.
Links: Een paddenstoel tussen de grassprietjes. Rechts: Een zonsondergang. (Ik dacht eerst dat dat kon acrylverf in water te doen. Maar dat liep heel erg uit. Ik was lekker dom bezig dus.) Rechts in het hoekje: Dat moest een grot worden met water en een bootje. Maar dat bootje werd te licht dus ik vond hem mislukt.
Hier nog een overzicht van het tweede nagelwiel dat ik vol heb. Links zie je nog een paar rare dingen waarvan de meeste mislukt zijn.