Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 61 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt

Ikke niet :P. Ik ben net klaar met mijn landenspreekbeurt. Heb geen idee of het goed is! Als je 'm wilt oordelen, je mag me pm'en, dan stuur ik 'm wel (A).

Laatst gewijzigd door Simmielove op di 23 nov 2010, 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Simmielove

^
Ik niet!!

Heb een nieuwe ava en sig, beide zelf gemaakt (A). Ben trouwens behoorlijk happy vandaag :|. Misschien komt dat doordat ik lol heb gehad (A).
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

sneeuw = leuk voor een paar daagjes, maar doe mij maar de zomer!
Echt stom, had ik van de zomer in amerika plateauslippers gekocht, kwam ik in nederland was het te koud :( dus ik wacht echt tot de zomer, dat is het seizoen van de kogals! :D
Simmielove

Ik haat de zomer, dan is het warm!
Ik ben dol op de winter :wub. Mijn hond is er ook dol op. Ik denk dat dit haar laatste jaartje is met sneeuw :(.
Afbeelding
Simmielove

^
:lol

Ik ga voor kerst lenzen vragen (A), ben ik van die rot bril af. Ik vind 'm me lelijk staan :|.
Afbeelding
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

honden en ijs XD daar heb ik nog leuke herinneringen aan. Vroeger ging ik met mijn neef de hond van een oom uitlaten in het bos dat van mijn famillie is dat achter hun huis ligt (hij woont ook in mijn straat) en toen lag er ijs op de grote vijver, en die hond die wilde de hele tijd achter ons aan rennen maar die gleed de hele tijd 4 meter verder XD
Nina

@ Dotted: Zoveel tussenuren :O Zit je in de eerste? Bij ons moesten ze dan verschuiven en als dat niet kon opvang. Nu in de tweede mogen we gelukkig gewoon in de aula zitten en vanaf de vierde ofzo mag je van school weg.
En begin jij al om 8:15 :O Das wel vroeg!

@ Roostergedoe: Met een normaal rooster heb ik 2 uur, pauze, 2 of 3 uur, pauze & de rest. Met verkort rooster heb ik 3 uur, pauze, 3 uur, pauze & soms nog 1 of 2 uren.
maike0090

Mijn hond gaat ook altijd op het ijs
maar 1 keer was hij er door heen gezakt
en mijn vriendin en ik wisten dat niet. Dus na een tijde zei die vriendin zo: waar is amber eigenlijk? Dus wij roepen en zoeken; zit ze in een wak! Echt heel zielig! Toen heb ik haar eruit getrokken, drooggemaakt met een sjaal (daarna sprong ze meteen het ijs weer op xD ) en meegenomen naar binnen. Echt zielig.
Dat is trouwens al de 3e bijna-dood ervaring van mijn hond :lol
Afbeelding
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik heb: 2 uur - Pauze (20 min) - 2 uur - Pauze (30 min) - 2 uur - Pauze (10 min) - 1 uur - UIT! :D
Maar nu heb ik even 50 minuten rooster. Alleen na 2e uur pauze van 20 min en om kwart voor 1 uit. Wegens rapportvergaderingen! Volgende week rapport!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten