sneeuw = leuk voor een paar daagjes, maar doe mij maar de zomer!
Echt stom, had ik van de zomer in amerika plateauslippers gekocht, kwam ik in nederland was het te koud dus ik wacht echt tot de zomer, dat is het seizoen van de kogals!
onze katten HATEN sneeuw, die beginnen te bibberen als een naakt mens op de zuidpool! Als je ze erin zet dan rennen ze met grote sprong terug naar binnen, zo komisch om te zien altijd
honden en ijs daar heb ik nog leuke herinneringen aan. Vroeger ging ik met mijn neef de hond van een oom uitlaten in het bos dat van mijn famillie is dat achter hun huis ligt (hij woont ook in mijn straat) en toen lag er ijs op de grote vijver, en die hond die wilde de hele tijd achter ons aan rennen maar die gleed de hele tijd 4 meter verder
@ Dotted: Zoveel tussenuren Zit je in de eerste? Bij ons moesten ze dan verschuiven en als dat niet kon opvang. Nu in de tweede mogen we gelukkig gewoon in de aula zitten en vanaf de vierde ofzo mag je van school weg.
En begin jij al om 8:15 Das wel vroeg!
@ Roostergedoe: Met een normaal rooster heb ik 2 uur, pauze, 2 of 3 uur, pauze & de rest. Met verkort rooster heb ik 3 uur, pauze, 3 uur, pauze & soms nog 1 of 2 uren.
Mijn hond gaat ook altijd op het ijs maar 1 keer was hij er door heen gezakt
en mijn vriendin en ik wisten dat niet. Dus na een tijde zei die vriendin zo: waar is amber eigenlijk? Dus wij roepen en zoeken; zit ze in een wak! Echt heel zielig! Toen heb ik haar eruit getrokken, drooggemaakt met een sjaal (daarna sprong ze meteen het ijs weer op ) en meegenomen naar binnen. Echt zielig.
Dat is trouwens al de 3e bijna-dood ervaring van mijn hond
Ik heb: 2 uur - Pauze (20 min) - 2 uur - Pauze (30 min) - 2 uur - Pauze (10 min) - 1 uur - UIT!
Maar nu heb ik even 50 minuten rooster. Alleen na 2e uur pauze van 20 min en om kwart voor 1 uit. Wegens rapportvergaderingen! Volgende week rapport!