Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 59 van 153

Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wat wil je kwijt?

Ik had ook wat..

Mijn taekwondo club is samen gegaan met een andere club. nu trainen we op een andere locatie. heb ik mooi een brief gekregen met tijden en waar. kwam ik om 18.00 uur er achter dat ik om 19.00 uur moest trainen.. haasten met eten etc..

kom ik er aan.. wat ben jij vroeg.. blijken de tijden niet veranderd te zijn en het verkeerd te zijn doorgegeven.
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Nee, het licht van m'n telefoon scheen op m'n plafond, en ik wil m dus zo pakken terwijl ik naar het plafond kijk, zie ik ineens de schaduw van m'n hand. Ik schrok echt :lol

Waarom ben ik altijd zo vroeg wakker. :glare
Zal wel weer doodmoe zijn bij gym. xd
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Vandaag frans T.T
Daar heb ik al helemaal geen zin in. & ik heb vooral geen zin in school. Ze moeten gewoon 5 dagen weekend & 2 dagen school.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Vandaag ziek thuis, voel me echt niet goed nadat ik terug uit Wales ben. Zo'n extra dagje is wel lekker.

Heb trouwens ook een nieuwe banner :D Nouja, 3 eigenlijk :P
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

^Vet mooi :o

---
Ik had ook net een nieuwe banner, dingen telkens overnieuw gedaan, eindelijk goed.
Blijkt dat ik net de verkeerde maat heb :(
Dacht dat ie goed was..
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
suspicious:3
Mest analist Mest analist

IK ben echt pissig..
We hadden vandaag zo presentatie van M&N. Nou het was iets met het Syndroom van Down, dus ik dacht, wat als we syndromen doen? Blijkt dat het dus geboorte afwijkingen waren.. Het is bijna hetzelfde maar ja. Ik had het Stockholm syndroom erbij, en dat was dan net de fout.. TSS.. En bij een ander groepje, die hadden het over Anorexia, maar omdat het zo weinig informatie was, hadden ze er ook andere dingen bij gedaan, en die mochten het wel.....
Dan kregen hadden hij kritiek op dat we op het blaadje, te vaak keken, nou ik niet ,maar dan gaan weer andere mensen zeggen dat ik niet GOED keek, blijkbaar keek ik naar boven, maar dat doe ik altijd.. en ik heb iedereen verschillende keren aangekeken... ;9
En dan omdat we geen extra iets hadden gebruikt, zoals powerpoint, was de leraar er niet zo blij mee. Want dat zou voor de luisteraar makkelijker zijn. Maar dan is er weer een probleem WAT moet je in de powerpoint zetten, want we hebben veel informatie, en met het syndroom van down zou je wel een plaatje kunnen laten zien, met een paar andere informatie ook.. maar verder niet echt. en we hadden met M&M kritiek gekregen dat er bij veel gewoon te veel tekst stond in de powerpoint, en dat is irritant, dus dachten wij, laten we dat hier voorkomen, en nu moet dat.. Echt ik snap het niet meer helemaal. Kijk je hebt het over het hart, of iets anders ja dan kun je veel plaatjes laten zien, maar met die van ons niet echt...
Dan ook nog met het praten, omdat we blijkbaar te veel praatte met vraagtekens aan het einde. Omdat het dan lijkt op een opsomming. Maar het was ook een opsomming, en als ik het als een opsomming zie, of als ik alleen al weet dat dat een opsomming is, dan doe ik dat zo.. En dan zegt hij, zelfs als het een opsomming is moet je voorkomen dat het daar op lijkt, ja heb ik veel aan..
En we hadden minder syndromen moeten doen, want dit was nu te lang, terwijl het groepje van vorige week ook veel langer had, maar hun hadden het goed, omdat hun "blijkbaar" diep in de opdracht zijn gedoken, en ook verder informatie hebben gehaald, HALO dat hadden wij ook gedaan..

En dan ik heb er gewoon echt facking veel aan gedaan, gisteren de hele dag opgeven aan dat, om alles samen te voegen, en de informatie na te kijken, en eventueel informatie bij te voegen. Zegt hij zo, het cijfer zal een krappe 7 worden. Misschien een 6.8 maar echt GEEN 7. nou bedankt..
En dan is het ook nog mijn mentor. .....
Afbeelding
Lisa is de naam
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Poeff, nieuwe ketting vandaag gekregen met daarop Princess.. :3

En ik denk dat ik mijn haar 5 dagen niet meer ga touperen, aangezien mijn haar naar de !@#$% gaat. :3
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten