Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

3048 berichten • Pagina 58 van 153

Ixors
Oplichter Oplichter

Re: Wat wil je kwijt?

Ik ben echt heel erg bang voor morgen, want dan hebben we hoogspringen en ik heb daar een soort trauma aan overgehouden na vorig jaar want dan had ik enorme schrik voor het gevoel dat mensen me aankijken terwijl ik iets doe wat ik niet goed kan, faalangst is het niet, faalangst terwijl iedereen kijkt, dat is het wel. Dus vorig jaar ik in huilen uitgebarsten, en dan dit jaar zal het wel opnieuw zo zijn, ik ben daar heeeel erg laf in haha :( XD
Afbeelding
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

^ik had voor hoogspringen een 9 :S ik kon een 10 halen maar dat mocht niet :glare
en ik snap dat het heel vervelend is dat iedereen kijkt, dat heb ik ook soms (dan word ik miss tomato :$ )

Ik ben te dom voor woorden, heb morguh een toets en dan vergeet ik mijn boeken *:voorhoofdslasmiley *
en ook ander vak vergeten :glare
ik was vrijdag niet echt bepaald wakker :rolleyes (logisch als je s'ochtends om 11 uur uit bent )
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Nog steeds stom dat Ajax heeft gewonnen, 'k was voor Twente. Normaal wel voor Feyenoord :p.

Vandaag weer naar school T.T
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2

Vandaag eerder uit dan normaal, OLC uren hoeven gelukkig niet meer. Compenseren we weer in project uren.
Net eventjes wat dingetjes hier gedaan op het forum.. En vanmiddag weer naar mijn huisje, eerst even boodschapjes doen. Gehakt is maar 1 euro bij c1000<3 dus dat wordt spagetti<3
Monstermummie
Oplichter Oplichter

Er zit zo'n heel eng meisje in mijn klas, die steeds roddelt over mij. En dan niet zo heel klein beetje, maar echt heel erg. Dat is al een tijdje zo en een aantal meiden uit mijn klas weten dat ook en die vinden haar echt raar. Vandaag was het helemaal erg. Dat meisje zei dus dat als ik later kinderen en alles had dat ze me dan dood zou komen schieten. :scared Echt heel vreemd enzo. Hoe ik dit trouwens weet is door een meisje die alles aan ons verteld, want dat roddelende meisje vertrouwd haar zeg maar. Alleen ik vind dit echt heel eng.
Simmielove

Was 1 uur eerder uit ;D
Ak, viel uit dus is het vervangen door ons laatste uur :swing
& helaas, mijn franse lerares is niet vergeten :(
Dus heb ik morgen wel de martel les T.T
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Monstermummie schreef:Er zit zo'n heel eng meisje in mijn klas, die steeds roddelt over mij. En dan niet zo heel klein beetje, maar echt heel erg. Dat is al een tijdje zo en een aantal meiden uit mijn klas weten dat ook en die vinden haar echt raar. Vandaag was het helemaal erg. Dat meisje zei dus dat als ik later kinderen en alles had dat ze me dan dood zou komen schieten. :scared Echt heel vreemd enzo. Hoe ik dit trouwens weet is door een meisje die alles aan ons verteld, want dat roddelende meisje vertrouwd haar zeg maar. Alleen ik vind dit echt heel eng.
wow, heftig. Ö

YEEEEEYY Morgen komt het nieuwe album van B2ST uit :woot :woot en dit keer een full album, geen mini album :woot Hun allereerste :woot
Ik kan niet meer stoppen met :woot-en nu :sweatdrop :woot
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik ben een echte toffe set aan het downloaden :wub
Het mooiste wat ik ooit gezien heb :wub

V Deze en dan helemaal onderaan Dat kindbed
Dat kind web is vooral het iets wat me aantrekt, naar de rest heb ik niet zo erg gekeken.
Edit: nu wel, maar het bed is het tofst :wub

Laatst gewijzigd door marlinde op ma 16 mei 2011, 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Welkuuh? :D

Pfoeh, morgen mondeling Frans. Ik heb nog nooit een mondeling gehad, dus ik ben een beetje zenuwachtig. En dan is het ook nog Frans, zo'n moeilijke-uitspraak-taal :sweatdrop
Gelukkig heb ik niet z'n erge moeite met Frans, sommige mensen vinden het volgens mij veel moeilijker.. :O
suspicious:3
Mest analist Mest analist

.. Kon ik de hele tijd niet op internet om dat ik dus blijkbaar google chrome had geblokkeerd met mijn virus scanner. .. En omdat internet heel traag doet werkte dat ook niet.. En toen wou ik het herstellen, deed ie het niet, en daarna deed dat wel weer.. RAAR...

hè, dus nu heb ik dus nog geen Nederlands geleerd.. :(

Edit: wil ik papa zo in zijn buik stompen, daar kan ie niet tegen, sla ik met mijn hand tegen de muur :( en nu doet ie pijn :(
Afbeelding
Lisa is de naam
Ixors
Oplichter Oplichter

Ik hou heel erg van mijn klas, ze steunen me in bijna alles, we zijn een heel erg hechte groep en geven erg om elkaar, het is echt heel erg fijn wetend dat iedereen achter elkaar staat. ♥
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten