Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 56 van 250

Simmie
Podium hulp Podium hulp

Re: Wat wil je kwijt.

spinnekop: Die is cute :wub
Heb je er nog plaatjes van? :wub

---nieuwsflits---
In Nederland is de sitebeheerder van http://www.sims3nieuws.nl afgevoerd naar het gekkenhuis.
Men vermoed dat hij oververmoeid is en het verschil tussen realiteit en virtueel niet meer kent.
Onderweg naar de instelling mompelde hij iets over feeënpeuters en over spinnen die op zijn forum zaten.
wordt aan gewerkt :flapper
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Simmie schreef:spinnekop: Die is cute :wub

---nieuwsflits---
In Nederland is de sitebeheerder van http://www.sims3nieuws.nl afgevoerd naar het gekkenhuis.
Men vermoed dat hij oververmoeid is en het verschil tussen realiteit en virtueel niet meer kent.
Onderweg naar de instelling mompelde hij iets over feeënpeuters en over spinnen die op zijn forum zaten.
en eenden
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

hiki schreef::blink zag ik hem nu net weg vliegen? Of zit ik al te lang online hier? :S
nee, dat is niet mogelijk :sleep , baby feeënsims hun vleugels en coördinatie zijn beide nog niet voldoende ontwikkelt om te kunnen vliegen. Pas zo rond hun 7de levensjaar, dit varieert, zijn feeënsims in staat om hun eerste vlieguurtjes te maken :P
Simmie schreef:spinnekop: Die is cute :wub
Jawel hoor, alleen horen ze bij het verhaal over Magnolia Mahonie, de gezette feeëndame die meedoet aan de supersize topmodel wedstrijd ;-) en ik weet niet of dit is toegestaan 8-) . daarom geef ik ook nog niet de naam van het kindje ;-) .
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut

Pfff... ik heb de foto op tijd kunnen inleveren :laugh , oei, oei, nooit gedacht dat ik er een heel verhaal en wereld omheen zou gaan bouwen ;-)

Ik heb al erg veel feeën gemaakt, nooit gedacht dat ik dat leuk zou gaan vinden :laugh
Ik heb overigens ook nog een complete vampierenwereld, die plaatjes staan soms ook op de site....die wereld is van een heel ander kaliber :twisted
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ je bent niet de enige :D
ik doe te veel qua sims :P
ik doe mee aan 2 bouwwedstrijden, doe mee met supe size topmodel, en heb nog ene verhaal :P
best veel naar mijn mening :P
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Gesloten