Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 53 van 250

o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik ben nu volgens mij al een hele tijdniet op T$R geweest o;
naja, veel leuke dingen word er daar toch niet meer gemaakt x)
stelletje photoskinning amateurs ;3

en ik heb nog steeds een bloedhekel aan mijn duits docentmensding
en ik heb nog 28 weken school ofzo x) en das best wel gejappig :3
of minder 3 x 8weken ofzo:3 naja care iig minder dan geen examenmensjes :3

en ik had een leuk liedje gevonden die op LL's blog staatm naar die staat neit op youtube :( en das stom :(
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Simsesther
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Een uurtje terug nu van het 8e :) Het viel wel mee eigenlijk, vond het een snel daggie. Plus het is de 13e :$

Dadelijk alleen huiswerk voor Tekenen (beetje schetsen) en dan eens lekker brainstormen en misschien al wat schrijven voor mijn verhaal :) (Letters in Red)

En omg ik heb de neiging om hier ook een verhaal te beginnen, maar moet eerst nog aan de Hongerspelen beginnen (als sommige mensen het ooit nog inleveren....) (A)
FranSor
Beheerder Beheerder

Ik wil kwijt dat alleen Ans en ik op het forum zijn! :D

En dat ik vandaag een zelfstudie dag heb (Oftewel, nu al leren en veel te veel lezen).

EDIT: Er is een plaatsje vrijgekomen op de wachtlijst van spellen organiseren in de ballenbak! Heb jij een tof en orgineel idee? Stuur mij dan een PM. :)
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

^ Haha inderdaad!
Geniet ook een klein beetje van de zelfstudie dag :)! Af en toe wat simsen mag ook wel (A) Volgens EA moet je om het uur even stoppen met Simsen (Zegt het boekje)

Ik zit nog steeds vast op school, ik heb zin om naar huis te gaan. Mijn vriend is ziekjes en is een dagje thuis. Mannen doen altijd zoveel zieliger als ze iets hebben dan vrouwen, achja. Wel leuk om hem weer een dagje thuis te hebben :D ! Maar morgen trap ik hem weer de deur uit haha! (grapje, nee ik doe het echt, nee grapje :twisted )

Weergave- en sorteeropties

Gesloten