Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 6 van 305

Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@ Simsfreak
Ik heb mijn tweede gaatje ook in een piercingshop laten zetten, in Italië. Was wel echt zo'n hele donkere winkel en ik was daar zo met de vriendin van mijn vader en twee dochters en wij dachten echt van: is er geen andere plek? Maar eigenlijk viel het reuze mee, zij deden dat ook allemaal veel preciezer enzo.
Ik was alleen wel erg zenuwachtig, voor mij liet namelijk iemand een tongpiercing zetten en dat zag er... pijnlijk uit XD
Edit:
Die juweliers doen vaak soms illegale dingen. Volgens de nederlandse wet mag je namelijk zonder toestemming van je ouders geen piercings laten zetten. Ik kom daar aan met een vriendin, zij wil een tweede gaatje. Die mensen hebben heus wel door dat wij beiden geen 16 zijn en ze vragen niet eens of wij toestemming hebben. Kwam wel mooi uit omdat ze geen toestemmingverklaring of zo van haar ouders bij zich had (ze mocht wel een tweede gaatje van haar ouders hoor) maar dan nog.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Weet ik (:

Yay, weer thuis! Vandaag maar van 10 tot 12 gehad, we hebben de rest van de week beroepsoriëntatie.. (;
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er stond vandaag in het AD bij sport wat over dat paard Totilas. Dat het met zijn nieuwe ruiter helemaal niet goed gata. Terwijl met zijn oude ruiter Gal echt geweldig was. Een paar jaar geleden was ik dus bij het CHIO, en daar was hij met de laatste act, Gal en Totilas. Het was echt prachtig, het was een beetje een dramatisch nummer en toen begon het ook nog te regenen, het was echt prachtig om te zien, vorig jaar bij het CHIO was Totilas erook, met zijn nieuwe ruiter Rath. Het leek net een wilde hengst, ze deden gewoon dressuur, maar die Totilas die bokte gewoon, het was dat ze zijn naam omriepen, anders had ik niet geweten dat hij het was. Hij leek totaal niet op het paard dat ik eerder had gezien. Kan je nagaan wat een ruiter kan betekenen voor een paard. Dat zie ik ook op de manege vaak, ookal zijn het manege paarden, elk paard loopt wat anders bij de ruiter.

Dit wilde ik even kwijt :3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Okay wtf. Net zag ik 2 jochies allemaal folders in een prullenbak doen die ze vervolgens in brand staken. Snap alleen niet waarom ze het langs een drukke weg deden. Nu weet toch iedereen wie ze moeten aanspreken als ze de volgende keer de folders wel afleveren? 8-)
Maargoed nu staat er hier dus een prullenbak in de fik -.-
Gelukkig is het meer rook dan echte vlammen, dus het zal wel snel doven.
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik word echt gek van sommige mensen..

Eventjes een voorbeeld:
Als je bijv. een slechte scene/emo bent en je gaat tegen een andere slechte scene/emo zeggen dat die een wannabe is, dan is dat toch best laag?
--
Het gaat verder niet over scene emo hoor, maar gwn een voorbeeld aangezien hier veel alternatieve mensjes zijn.

En, me phone is dood want hij is leeg. .3.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oké zo'n jongen van werk gaat dus elke keer tegen me praten op facebook en twitter enzo. En toen had ik 1 of 2 dagen niet geantwoord, gaat ie gelijk twitteren: "Negeren mensen mij of lezen ze mijn berichten niet?" dus dat slaat op mij. :roll Best wel irritant :roll

En morgen sport'dag' van maar 1,5 uur, squashen en zumba (:
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Herkenbaar ;o

Vandaag vloog er iemand van een paard af, alleen knalde ze met gaar hoofd super hard tegrn de grond aan, ze mocht van mijn instructrice niet meer erop en ze zijn toch maar naar de huisarts gegaan. Vraag me af hoe het met haard gaat...

Ik zat op Kanjer, hij liep niet zo geweldig als vorige week, maar dat maakt niet uit. Ik weet nu ook dat Kanjer 18 is.

Morgen een dagje Amsterdam, ben benieuwd.

EDIT; jeetje wat een kopstoot tussen Huntelaar en die engelse. Huntelaar komt er nog goed vanaf met een missende tand en een bloedneus, die engelse kon niet bewegen! Wel stomhoe ze m vanhet veld afbrachten, hadden beter andersom kunnen loop, was het makkelijker om zijn hoofd vast te houden. En waarom gaat Ruth er niet in? Ik vind m veel beter als De Jong.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik voel me echt belabberd. Super keelpijn, hoofdpijn en verstopte neus. Nu maar hopen dat het weer een beetje weg is al maandag school weer begint.
En vandaag weer veel lezen in m'n boek, wat heb ik er toch weer zin in xD

V Awh, beterschap! :)

Laatst gewijzigd door Imme op do 01 mar 2012, 11:48, 2 keer totaal gewijzigd.

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Aawh, heb last van precies hetzelfde!

Vanochtend vroeg wakker geworden, 9 uur! Ben gaan Simsen en heb een nieuwe avatar en banner gemaakt, nu even douchen en dan denk ik wéér Simsen en Lunar Lakes is uitproberen :D!
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Van onze Twitter
Zonder onze bezoekers en forumleden zou Sims Nieuws maar een saaie site zijn #nationalecomplimentendag

En zonder de teamleden van Sims Nieuws was het helemaal niks #nationalecomplimentendag
:knuffel
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie