het spijt me, maar ik moest zo hard lachen om de titel!
ik had vroeger een kat, maar die is helaas al een paar jaar niet meer onder ons.. ik zou ontzettend graag een nieuwe willen, maar mijn moeder is erop tegen omdat ze niet weer zo'n lief beestje wil verliezen.. ik neem dus maar genoegen met het aaien van elke kat die ik zie wandelen op straat! ^_^
Kittycattylion schreef:het spijt me, maar ik moest zo hard lachen om de titel!
ik had vroeger een kat, maar die is helaas al een paar jaar niet meer onder ons.. ik zou ontzettend graag een nieuwe willen, maar mijn moeder is erop tegen omdat ze niet weer zo'n lief beestje wil verliezen.. ik neem dus maar genoegen met het aaien van elke kat die ik zie wandelen op straat! ^_^
Ik mag de 3 katten van de buren verzorgen nu de buurman nog bezig is met zijn oude huis verkopen.
Maar.. Ik had vroeger een andere teckel, Snuffel, maar toen die dood ging kregen we Cita en was eigenlijk grote deels de pijn en het verdriet verdwenen.
9 jaar oude landschildpad in m'n tuin
3 lieve katten, ookal kunnen ze soms wreed irri zij
een dwerggeitje
vijver vol vissen en kikkers
en kipjes en 1 konijntje ;D
Omg caesar ik kom bij je wonen!
ik wil echt vet graag een huisdier. Zoals ik al gezegd heb heb ik 2 hamsters gehad. Ik en me broertje en me moeder willen 2 dwergkonijntjes, maar me vader doet er erg moeilijk over.
Maritttt schreef:Teckels zijn kleiner en liever
Sorry.. Ben teckelobserdeerde.
Maar ze hebben in ieder geval ook heel veel energie.
Teckels zijn wel leuke beestje, maar weer net iets te klein voor mij
een sheltie is een mooie middenmaat enne die heeft heel veel verzorging nodig vanwege hun lange haren, kan ik lekker moederen hihihi
Haartjes kammen, strikje erin hihihi
Ik wilde deze even opnieuw laten zien, van Pluis:
Kun je dat rooie vlekje onder haar bek zien? Dat komt omdat ze toen aan de ochtendjas van m'n moeder kauwde...
(Paar jaartjes terug alweer, de foto's zijn al wat ouder)
Ik wou dat ik veel huisdieren heb. Maar we hebben een behoorlijk kleine tuin, en er komt niks meer in een kooi of iets dergelijks sinds mijn konijntje overleden is.