Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

127 berichten • Pagina 6 van 7

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat is je cito score?

^
Uhmm.. heb ook geen idee xD.

mijn virend heeft 549, maar hij is ook havo/vwo gaan doen, zoda-ie bij zijn vrienden zit. Ik met 2 andere vrienden.
Ik heb dus geen vriendinnen xD. Wel op een andere school, maar die zie ik haast nooit meer :(. Wel jammer. Met buitengym (woensdag) zag ik ze nog wel'ns. Je kon ze technisch egzien niet over het hoofd zien, ze stronden te gillen en te springen en te zwaaien xD.

Uhu, die kon je niet over het hoofd zien xD. Ik heb meestal een roze (Bah! Ik moet binnenkort een nieuwe kopen) shirt en een grijze broek :3
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 24 jan 2011, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Charge
Oplichter Oplichter

^ Ah, dus dat waren jouw vriendinnen :P
Haha, eigenlijk doen alle brugwuppers dat wel. En vanaf de voorjaarsvakantie mogen we dacht ik weer op het veld gymen. Dus dan zie je ze waarschijnlijk weer ( als het rooster niet veranderd is )
Dan zal ik ook is opletten of ik jou misschien ergens zie. Maar jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie. MHUHAHA. XD

En om niet teveel offtopic te gaan zal ik mijn citoscore nog eens posten:
543.
In het 1e jaar deed ik havo/vwo. Ben toen uiteindelijk naar havo gegaan wat ik altijd erg makkelijk heb gevonden. Al gaat dit jaar toch wat minder.
steefjee90
Mest analist Mest analist

548 :)

edit: ik zie trouwens veel opmerkingen over hoe TTO nou in elkaar zit, en veel mensen hier zeggen hier 3 jaar en dan gewoon verder op VWO, maar mijn vriend die heeft ook TTO gedaan en bij hem waren dat gewoon 6 jaar. Hij had overigens wel gemeenschappelijke vakken met gewoon VWO :)
Maar hij had volgens mij iets van 6 of 7 uur engels in de week :)
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

IK heb nog geen score. :3

V Nog 1 jaar of 2 jaar toch, en je hebt examens? of je zit op andere school?

Laatst gewijzigd door Liza op wo 04 mei 2011, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
suspicious:3
Mest analist Mest analist

^ je hebt hoger gescoord dan mij hoor ;')

dat weet ik nog goed, 540, de meester wou me eigenlijk naar havo sturen, maar dat kon niet op de school waar ik heen ging, daar kon je namelijk voor mij havo/vwo doen, en nu heb ik al dikke vwo advies XD
Afbeelding
Lisa is de naam
Skitllerain
Groentehakker Groentehakker

Ik had 531 met VMBO/HAVO advies, en volgens mijn docent zou VMBO beter zijn voor mij.
Maar ik doe nu VWO 4 :3
"Sure there are things you can't do , things that seem impossible, but that's what makes everyone unique" -SC
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik heb de cito binnen gehad van de brugklas zegmaar
Ik had op HAVO zeer goed gescoord en op VWO middelmatig, dus volgend jaar zit ik gewoon in 2HAVO/VWO ;d (ja wij hebben 2 jaar brugklas)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie