mijn virend heeft 549, maar hij is ook havo/vwo gaan doen, zoda-ie bij zijn vrienden zit. Ik met 2 andere vrienden.
Ik heb dus geen vriendinnen . Wel op een andere school, maar die zie ik haast nooit meer . Wel jammer. Met buitengym (woensdag) zag ik ze nog wel'ns. Je kon ze technisch egzien niet over het hoofd zien, ze stronden te gillen en te springen en te zwaaien .
Uhu, die kon je niet over het hoofd zien . Ik heb meestal een roze (Bah! Ik moet binnenkort een nieuwe kopen) shirt en een grijze broek :3 V
Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 24 jan 2011, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
^ Ah, dus dat waren jouw vriendinnen
Haha, eigenlijk doen alle brugwuppers dat wel. En vanaf de voorjaarsvakantie mogen we dacht ik weer op het veld gymen. Dus dan zie je ze waarschijnlijk weer ( als het rooster niet veranderd is )
Dan zal ik ook is opletten of ik jou misschien ergens zie. Maar jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie. MHUHAHA.
En om niet teveel offtopic te gaan zal ik mijn citoscore nog eens posten:
543.
In het 1e jaar deed ik havo/vwo. Ben toen uiteindelijk naar havo gegaan wat ik altijd erg makkelijk heb gevonden. Al gaat dit jaar toch wat minder.
ik heb geen idee wat mn cito score is...
maar ik zit wel op het gymnasium en grieks stinkt
niet makkelijk, maar leuker en ik heb een stomme leraar voor grieks
Laatst gewijzigd door pipapanda13 op do 03 mar 2011, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
edit: ik zie trouwens veel opmerkingen over hoe TTO nou in elkaar zit, en veel mensen hier zeggen hier 3 jaar en dan gewoon verder op VWO, maar mijn vriend die heeft ook TTO gedaan en bij hem waren dat gewoon 6 jaar. Hij had overigens wel gemeenschappelijke vakken met gewoon VWO
Maar hij had volgens mij iets van 6 of 7 uur engels in de week
Wij deden NIO, dus geen CITO. Iig, de CITO telt niet mee met het advies. Mijn advies is HAVO/VWO, want ik zit er echt precies tussenin.
Maar ik kom in een HAVO/Atheneum-klas dus ik zie wel.
dat weet ik nog goed, 540, de meester wou me eigenlijk naar havo sturen, maar dat kon niet op de school waar ik heen ging, daar kon je namelijk voor mij havo/vwo doen, en nu heb ik al dikke vwo advies
Ik heb de cito binnen gehad van de brugklas zegmaar
Ik had op HAVO zeer goed gescoord en op VWO middelmatig, dus volgend jaar zit ik gewoon in 2HAVO/VWO ;d (ja wij hebben 2 jaar brugklas)