Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

123 berichten • Pagina 6 van 7

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het grote zomer vakantie 2010 topic!!

Ik ben in de vakantie naar Amerika geweest voor bijna 4 weken. :D
Ben eerst met het vliegtuig naar Las Vegas gegaan, daar voor 2 weken een camper gehuurd en een prachtige route gereden langs een aantal mooie natuurparken, waar o.a.: Zion National Park, Bryce Canyon, Grand Canyon en Yoshua Tree (Waar ik zaadjes heb gekocht om zelf een Yucca te kweken voor op me kamertje (A)). Daarna hebben we de camper ingeleverd in Los Angeles en daar anderhalve week gebleven. We hebben daar o.a. Hollywood bezocht, heel veel geshopt (:applaus) , een wedstrijd van de Dodgers gezien (ze hebben San Diego ingemaakt met 9-0 :D)en naar Universal Studios en Disneyland geweest.

Het was op z'n zachtst gezegd een topvakantie! :thumbup
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het grote zomer vakantie 2010 topic!!

Ik was 2 weken naar Frankrijk. In die 2e week van die vakantie kwamen mijn nichtjes en neefje, oom en tante en mijn opa en oma naar dezelfde camping. Toen ik zondag terug kwam een half weekje rust en vrijdag met het vliegtuig naar Italië naar mijn oma. Samen met een vriendin en mijn moeder.

Daarna nog 4 dagen vakantiespelen. (Waarvan ik er maar 2 heb gedaan, de andere 2 was ik misselijk. :'( En ik bleef daarom niet slapen.)

En toen nog een dagje + nachtje naar oma.

Verder niks.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie