Nou, waar ben je het mees trots op, van je lichaam of karakter.
Nee, je kunt het gewoon zeggen. Het is niet eigendunk Je moet toch een beetje zelfrespect hebben..
Ik ben het meest trots op mijn blauw-groen-gele ogen. Dat komt natuurlijk bijna niet voor, daarom ben ik er heel trots op! En ik vind het zelf mooi
mn leven zit eigk best wel in een dieptepunt de laatste tijd.
- Ik vind mezelf op dit moment echt niet mooi en dat komt vooral doordat ik al bijna 7 jaar puistjes heb
- Ik wordt al 5 jaar lang verliefd op een meisje waar ik nooit wat mee zal krijgen
- Mijn vader laat me in de steek
- Op school lukken dingen die ik wil bereiken steeds net niet
- enz. enz.
kaskai :
iedereen krijgt eens in zijn leven een groot dieptepunt
het is niet zo dat iemand nooit iets vervelents heeft gehad .
maar je moet het niet negatief bekijken.
kijk naar de dingen die je kan
en niet naar de sippe dingen daar word je niet gelukig van.
bekijk het dus positief .
Nu weer ontopic; Noem gewoon eens 5 dingen waar je trots opbent van jezelf, ga voor de spiegelstaan, en spreek deze dingen hardop uit. Ik weet zeker dat het zal helpen.
Ik ben wat minder trots op mijn anti-actief eigenschap. Ik moet weer eens gaan hardlopen op de band van me moeder... En wat meer actief doen overdag
-Ik kan superserieus kijken, zelfs als ik moet lachen kijk ik nog serieus;
-En ik ben op vrijdag de 13e geboren
Ook handig: Als ik een muziekstuk hoor, dan kan ik dat terugluisteren in mijn hoofd(dat kan bijna iedereen wel) en een instrument vervangen door een ander instrument, of het het helemaal uitlaten of alle andere instrumenten er uit gooien en alleen één instrument horen..
Sommige mensen zeggen dat dat aan m'n autisme ligt; mensen met autisme hebben vaak dat ze niet één geluid horen van alles door elkaar, maar alles eigenlijk apart
ik ben trots op dat ik een fotografisch geheugen heb en dus vrij makkelijk leer op school :]
ik ben er trots op dat ik nu naar 4 atheneum ga!
ik ben er trots op dat ik bijna altijd vrolijk ben