Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

30 berichten • Pagina 2 van 2

Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Meeten <3

xd Ik snap het niet helemaal, maargoed. :$

Maar ik zit iig niet op chatsite's. Ik meet alleen maar met mensen van punkypet, daar zitten gewoon aardige mensjes waar ik ook mee bel & cam enzo. En daarvan weet ik ook dat ze echt zijn. <3

& Het lijkt nu alsof we met 15 gaan o.O De grootste meeting ooit van pp man! Het record stond op 3, dus das wel even wat anders. xd Maar ik ga met 2 vriendinnen lopen, omdat wij zegmaar wat meer met elkaar optrekken. Ondertussen even wat drinken &zo met de anderen, maar wij blijven gewoon samen. (: Want er is ook een bij die zich wat sneller eenzaam voelt en eigenlijk helemaal geen behoefte heeft aan zoveel. En toevallig wij ook niet, dus komt mooi uit. :D

Yaaay, nog een maandje wachten ><
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

De S3N teammeeting was de derde die ik had. Daar voor heb ik twee keer een meeting gehad met mensen van de Myst-online communtiy. Maar daar zaten er al een heleboel bij van mijn leeftijd. En alledrie de meetings zijn mij goed bevallen.

Maar ik denk, dat jullie er allemaal heel verstandig aan doen daar heel voorzichtig mee te zijn, zeker als je nog jonger bent. Ik zou bijvoorbeeld nooit één op één meeten. En zelfs in groepsverband, zou ik eerst zekerder willen weten of de mensen echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn.

Nu is de ene community de ander niet. Bij de Sims-community zul je beslist minder risico lopen, maar er kan natuurlijk altijd een weirdo tussen zitten. Dus ouders mee en dat soort dingen is helemaal niet gek. :D
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik ging op mijn meeting met Maaike, met me ouders, omdat ik haar voor het eerst zag en omdat het anders te ver was :P
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Ja vriendin van mij heb ik ontmoet via Vote4Me.. (profiel site) zit er nu nooit meer en zij ook niet... toen een keer afgesproken toen haar ouders vlak in de buurt van mijn dorp een uitje hadden.. Toen kwam zij bij mijn logeren.. was erg leuk.. vorig jaar december nog bij haar geweest en zij afgelopen kerstvakantie bij mij..
bigbramel
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

kende via omegle leuk meisje uit utrecht, zou miss deze week of als ik van vakantie terug kwam meeten maar ben een ass geweest tegen mij en heb ik haar sinds die klote avond nooit meer gesproken. Dit vereegf ik mezelf nooit meer :(
laffie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler

gewoon heel veel mensen op grote meetings xd of mensen van andere fora, toen ik 13 was ofzo meette ik heel veel mensen :] alleen nu niet, nu vind ik niks aan die grote meetings :P en je moet nooit meeten in je eentje met iemand! je moet altijd een paar keer gecammed ofzo hebben ^^
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie