Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2639 berichten • Pagina 11 van 132

Essel
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Heb jij een lief?

Ik ben verliefd op mijn ex, en hij had eerst met iemand, maar dat is dus uit gegaan eergisteren... :$
Dus, is hij weer beschikbaar! :) Maar ik denk dat we even moeten wachten, misschien komt het nog goed, en komen we weer bij elkaar... Maar eerst moeten we 19 dagen zonder elkaar :'( Hij gaat 2 weken naar de canarische eilanden, en ik ga 2 weken naar zweden... :(
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk

die van mijn heet ramona :love
alleen heeft sjoer ( de egoistise jongen van de school ) haar gevraagt en heeft hij verkeering met haar
( ik heb wel gehoord dat ramona hem nu al zat is omdat hij steeds zegt dat hij de beste is :twisted en dat zegt hij ook hij is echt vervelend )
x_X
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut

Sterren schreef:Gevraagd via mail, Afgewezen :'( :'( :'( :'(
NOOIT, maar dan ook NOOIT zoiets vragen via mail of msn of weet ik veel wat.
Je moet zoiets altijd recht in iemand zijn gezicht vragen, zo laat het alleen maar blijken dat je bang bent voor emoties en daar vallen meisjes niet op.
kaskai

Sterren schreef:Uh, ik ben ook bang om het zo te vragen,
Ik kon gewoon de ballen niet opbrengen om het met een ''straight face'' te vertellen

Maar bedankt voor de tip.
dan kun je het nog beter niet vragen dan zo vragen ;).
Marii

Ik ben ook vaak genoeg via sms of msn gevraagd.. ik vind dat ook zo onpersoonlijk.. maarja als je 20 bent zoals ik doe je dat niet meer zo..

vraag het gewoon zo aan iemand.. dat word meestal veel meer gewaardeerd!!
bigbramel
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker

ach, er zijn 2 leuke meiden in mijn leven maar eentje woont aan de andere kant van de oceaan (1 trip en ben al mijn spaarcenten kwijt) en de ander heb ik maar 2 keer gezien en maar 1 keer gesproken zolang je kan praten met klanten tijdens werk (bij het steeds verrassend altijd voordelig drogist). zou die van het werk wel eens beter willen leren kennen maar ja.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie