simcooper schreef:mn neef komt 5 weken bij mn logeren omdat zn ouders op vakantie gaan ( wat ik wel ***** vind van die ouders (( ik heb expres die * gezet omdat 1 het niet netjes is en 2 omdat het tegen de regels is om teschelden )
Mijn ouders gaan zo vaak zonder mij (en mijn broertje en zusje) op vakantie
Wij hebben eindelijk een woning toegewezen gekregen!
Een maisonnette woning met 2 slaapkamers.
29 Juli is de eind afname waar we bij mogen zijn, aangezien we nu geen contact kunnen krijgen met de huidige bewoonster om het huisje te bezichtigen.. Dus wordt het op die dag gedaan. Maar mijn vriend en ik zijn 100% zeker dat we hem willen. We willen echt zo snel mogelijk weg bij zijn mother from hell. Afijn, als goed is komt de woning 30 Juli vrij en hopelijk zullen we dan snel de sleutels krijgen.
Amaranth schreef:Wij hebben eindelijk een woning toegewezen gekregen!
Een maisonnette woning met 2 slaapkamers.
29 Juli is de eind afname waar we bij mogen zijn, aangezien we nu geen contact kunnen krijgen met de huidige bewoonster om het huisje te bezichtigen.. Dus wordt het op die dag gedaan. Maar mijn vriend en ik zijn 100% zeker dat we hem willen. We willen echt zo snel mogelijk weg bij zijn mother from hell. Afijn, als goed is komt de woning 30 Juli vrij en hopelijk zullen we dan snel de sleutels krijgen.
gefeliciteerd wat is maisonnette ook weer? Open boven verdieping toch?
Een maisonnette (uit het Frans: maison = huis, -ette = uitgang van verkleining) is een woning in een groter gebouw, zoals een flat, waarbij meerdere verdiepingen aanwezig zijn per woning, bijvoorbeeld een slaapverdieping boven de woonverdieping. Dit in tegenstelling tot een appartement, dat maar één verdieping heeft.