Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 213 van 250

Gebruikersavatar
kaskai
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
zo 19 jul 2009, 22:46

Re: Wat wil je kwijt.

simcooper schreef:mn neef komt 5 weken bij mn logeren omdat zn ouders op vakantie gaan ( wat ik wel ***** vind van die ouders (( ik heb expres die * gezet omdat 1 het niet netjes is en 2 omdat het tegen de regels is om teschelden XD )
Mijn ouders gaan zo vaak zonder mij (en mijn broertje en zusje) op vakantie :P
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Wat wil je kwijt.

nee maar hun gaan in een keer 5 weken

en dat doen ze heel vaak ( wel leuk voor mij want dan komt hij bij mij logeren XD ) en dat vind hij zelf ook wel leuk
x_X
Gebruikersavatar
Amaranth
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
119
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 13:20

Re: Wat wil je kwijt.

Wij hebben eindelijk een woning toegewezen gekregen! :D
Een maisonnette woning met 2 slaapkamers. :)

29 Juli is de eind afname waar we bij mogen zijn, aangezien we nu geen contact kunnen krijgen met de huidige bewoonster om het huisje te bezichtigen.. Dus wordt het op die dag gedaan. Maar mijn vriend en ik zijn 100% zeker dat we hem willen. We willen echt zo snel mogelijk weg bij zijn mother from hell. Afijn, als goed is komt de woning 30 Juli vrij en hopelijk zullen we dan snel de sleutels krijgen. :D
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt.

Amaranth schreef:Wij hebben eindelijk een woning toegewezen gekregen! :D
Een maisonnette woning met 2 slaapkamers. :)

29 Juli is de eind afname waar we bij mogen zijn, aangezien we nu geen contact kunnen krijgen met de huidige bewoonster om het huisje te bezichtigen.. Dus wordt het op die dag gedaan. Maar mijn vriend en ik zijn 100% zeker dat we hem willen. We willen echt zo snel mogelijk weg bij zijn mother from hell. Afijn, als goed is komt de woning 30 Juli vrij en hopelijk zullen we dan snel de sleutels krijgen. :D
:thumbsup gefeliciteerd wat is maisonnette ook weer? Open boven verdieping toch?
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt.

Een maisonnette (uit het Frans: maison = huis, -ette = uitgang van verkleining) is een woning in een groter gebouw, zoals een flat, waarbij meerdere verdiepingen aanwezig zijn per woning, bijvoorbeeld een slaapverdieping boven de woonverdieping. Dit in tegenstelling tot een appartement, dat maar één verdieping heeft.
:fluit
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten