Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

158 berichten • Pagina 3 van 8

Simmie
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
144
Lid geworden op:
do 08 apr 2010, 16:15

Re: Heb jij een ''handicap''?

Ik heb niet echt een handicap behalve: ik draag een bril, ik heb slechte ogen.
Ik ben lichtjes kleurenblind, mijn linkeroog zit alles meer oranje en mijn rechteroog ziet alles meer blauwig.
Ik heb veel te veel littekenweefsel in mijn vel, elk wondje dat ik heb wordt een litteken.
Daardoor heb ik ook geen gaatjes, ook al wil ik ze wel. :sneaky
En een fobie voor scherpe voorwerpen: messen, naalden (bloed laten prikken :scared ), een stuk hout met splinters in,... :cry

Dit is niet echt een handicap, en hier zitten inderdaad best veel asperges. :O
wordt aan gewerkt :flapper
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Heb jij een ''handicap''?

Simmie schreef: Ik ben lichtjes kleurenblind, mijn linkeroog zit alles meer oranje en mijn rechteroog ziet alles meer blauwig.
Hmm, dat heb ik ook...

Met het linkeroog is alles warm, oranje en met het andere koud, blauw.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Heb jij een ''handicap''?

@ Snateraar:

Denk je dat je het klinefelter syndroom hebt of is dat onderzocht?
Bij mij is het namelijkvastgesteld. Moet nu ieder jaar een onderzoek doen en zolang ik nog genoeg testosteron heb en geen klachten, hoef ik geen extra testosteron in wat voor vorm dan ook erbij te krijgen.
Maar er zijn nog wel meer symptomen als dat jij zei, maar dit hoeft niet bij iedereen ook echt voor te komen. Zo ben ik wel mager, maar heb geen borstvorming ofzo. (Gelukkig!)
Maar heb wel weer weinig spierkracht en last van angststoornissen...
Al kan ik daar ook steeds beter mee overweg.

Als je denkt dat je het hebt doordat veel symptomen bij je voorkomen is het wel verstandig het te laten onderzoeken. Kan je in de toekomst veel helpen. En je weet beter waar bepaalde beperkingen vandaan komen.

Maargoed, naast klynefelter heb ik niks...maar vind dat ook wel genoeg vervelend :P
Gebruikersavatar
Mezelf_Samengevat
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
311
Lid geworden op:
zo 17 jan 2010, 13:05

Re: Heb jij een ''handicap''?

ik heb hooikoorts, claustrobie (maar dan enkel in kleine ruimtes waar ik vast zit, als mijn vriend me insluit op de zetel begin ik ook te roepen dat hij aan de kant moet!, ofwel in een reisbus mogen ze mij niet aan het raam zitten want dan wordt ik gek.)
Ik heb ook nog hoogtevrees op dingen waar ik door kan vallen. dus niet als ik ergens opsta en dat is helemaal afgemaakt zodat je niet kan vallen. Tis meestal als een trap omhoog gaat en dat daar heel veel spatie zit tussen de treden en ik gwn naar beneden kan kijken.

en ik ben allergisch voor tomaten.
( als ik ze snij krijg ik rode plekken op mijn handen , en die pieken kei hel!, en als ik iets eet met tomaten, komt er een rode rand rond mijn lippen.)

en ik heb -5 van ogen met nog een extra cilinderafwijking van 0.25 (elke dag lenzen dragen dus)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Heb jij een ''handicap''?

Bakie schreef:@ Snateraar:

Denk je dat je het klinefelter syndroom hebt of is dat onderzocht?
Bij mij is het namelijk vastgesteld. Moet nu ieder jaar een onderzoek doen en zolang ik nog genoeg testosteron heb en geen klachten, hoef ik geen extra testosteron in wat voor vorm dan ook erbij te krijgen.
Maar er zijn nog wel meer symptomen als dat jij zei, maar dit hoeft niet bij iedereen ook echt voor te komen. Zo ben ik wel mager, maar heb geen borstvorming ofzo. (Gelukkig!)
Maar heb wel weer weinig spierkracht en last van angststoornissen...
Al kan ik daar ook steeds beter mee overweg.

Als je denkt dat je het hebt doordat veel symptomen bij je voorkomen is het wel verstandig het te laten onderzoeken. Kan je in de toekomst veel helpen. En je weet beter waar bepaalde beperkingen vandaan komen.

Maargoed, naast klynefelter heb ik niks...maar vind dat ook wel genoeg vervelend :P

Nee, is vastgesteld.(voor geboorte trouwens)
Ik heb trouwens wél borstvorming, en gelukkig helpt dat testosteron-spul er tegen :D
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Menno434
Snackventer Snackventer
Berichten:
60
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 11:28

Re: Heb jij een ''handicap''?

Mijn armen zijn belachelijk lang, wel twee meter van links naar rechts, terwijl ik niet erg lang ben, da's best wel een lelijke handicap. M'n beentjes zijn heel kort! :P
xgekkelisa.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
175
Lid geworden op:
za 05 jun 2010, 09:51

Re: Heb jij een ''handicap''?

Mezelf_Samengevat schreef: Ik heb ook nog hoogtevrees op dingen waar ik door kan vallen. dus niet als ik ergens opsta en dat is helemaal afgemaakt zodat je niet kan vallen. Tis meestal als een trap omhoog gaat en dat daar heel veel spatie zit tussen de treden en ik gwn naar beneden kan kijken.

Dat heb ik ook nog, dat het valangst, dat je bang bent om te vallen.
Afbeelding
Real? No Anime!
Gebruikersavatar
Marinaatjuh
Mest analist Mest analist
Berichten:
550
Lid geworden op:
zo 14 mar 2010, 14:31

Re: Heb jij een ''handicap''?

Ik heb last van hoogtevrees (heel erg), en ik ben een voorzichtig iemand :S
Ik heb een fret, die durf ik niet eens los in de achtertuin te laten, terwijl hij helemaal afgesloten is met een schutting

Maar dat zijn eigenlijk geen handicaps :laugh
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Murgo
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 23 jun 2010, 23:00

Re: Heb jij een ''handicap''?

Ik heb alleen slechte ogen :O
Daarvoor draag ik meestal lenzen en als ik lui ben mijn bril ;)
En ik heb ook last van hoorkoorts :|
Das vervelend met lenzen :blink
Maar voorderest heb ik niks :)
Afbeelding
bigbramel
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
15
Lid geworden op:
za 10 jul 2010, 19:26

Re: Heb jij een ''handicap''?

hey,

heb zelf lichtelijke autistische aandoening. gelukkig zijn voor mij veranderingen normaal geworden anders zou ik nog steeds met koppijn elke dag thuis komen. kan namelijk steeds die veranderingen niet egt aan, vroeger heel vaak nu ni egt meer. miss ben ikw el daarom een klootzak tegen exen maar da kan ook aan mezlef liggen ben er nog ni over uit ;). Daarnaast ben ik een PCgamefanaat wat onbegrijpelijk slecht iets is tegenover mensen die bijna ni gamen. En ik werk als jongen in het zuiden bij een drogist. is hier een hele happening.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie