Ik doe sinds kort aan paardrijden en ik ben er dol op en verder ben ik ook helemaal tekenverslaafd. Schilderen vind ik ook hartstikke leuk. Volgens mij heb ik geen foto's staan op de computer..
En alwéér een nieuwtje omtrent mijn elektronica-hobby: ik heb er weer een computer bij.
Ditmaal een Power Mac G4, de vorige generatie Power Mac dus.
Het is er eentje uit 1995 (!) en het is de bedoeling dat ik 'm een beetje ga 'fixen' en eventueel een softwareupdate geef omdat er nu nog steeds Mac OS Classic (9.2.2) opstaat.
Fotootje van de Mac tesamen met een 1:18 replica van mijn moeders auto, een Peugeot 306 (ook vandaag aangekomen): de Mac is eigenlijk bedoeld om al een beetje mee te spelen en het systeem te 'verkennen' voordat ik een echte Mac wil kopen.
verder heb ik nog een paar hobby's:
-Simsen (duh)
-Cornet spelen (koperen blaasinstrument, zit tussen
trompet en bugel in)
-Dansen (ik ga op streetdance)
-joggen (met vriendinnen)
ik post hier als het mag een paar fotos van een van mn beste lego creatie s wat dus inhoud dat als ik me verveel ik zoiets bouw ik bouw dit uit verveeld huid
Mijn hobby (als ik er zin in heb) is: 3d modelen en daarna renderen.
Soms ook nog een animatie maken, maar het renderen daarvan duurt een beetje lang. En zeker als je kwaliteit wilt en een redelijke grootte.
Dit was de laatste die ik gemaakt heb. (Alleen de grond is nog een beetje saai)
2 grote hobby's van mij zijn tafeltennis Doe het sinds een half jaar, nou poeh, wist niet dat het zo ingewikkeld was Daarnaast koken een grote hobby met uiteraard kruiden uit eigen tuin