Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4996 berichten • Pagina 163 van 250

Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Re: Wat wil je kwijt.

De fam. Jones heeft bij mij
een peuter!
(ik speel er niet mee hoor)
ik merk eigenlijk nooit iets van
verhaalvoortgang)
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Wat wil je kwijt.

Als je de krant leest, Jepske, zie je een beetje wat er dan allemaal gebeurt. Bijvoorbeeld, die en die familie is in de stad komen wonen, die en die zijn getrouwd en of er kinderen geboren worden :D Maar dat zal met Ambities wel uitgebreider worden: daar en daar verwachten ze een kind due er moet een kamer bijgebouwd worden, die kinderkamer moet nu een tienerkamer worden en dat soort dingen ;-)
Afbeelding
SimmertjeM
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
394
Lid geworden op:
za 29 mei 2010, 15:13

Re: Wat wil je kwijt.

Bij mij zijn er ook nog altijd errors :glare
zowel als ik het forum wil bezoeken of als ik naar 'Mijn pagina' ga..

Voor de rest wil ik nog kwijt dat ik totaaaaaal geen zin heb om aan mijn Engelse presentatie te beginnen.. Ik moet tegen morgen een land van de USA voorstellen maar heb er nog niets voor gedaan. We wisten het eigenlijk wel al heel lang op voorhand, maarja, dat is zo typisch mij dat ik weer eens tot het allerlaatste moment wacht om er aan te beginnen :sweatdrop
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: Wat wil je kwijt.

PFFFFFF :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing :cursing ..........

Van een Machinist Ik rennen voor de trein om hem nog te kunnen halen... stopt de trein ik onde rde spoorbomen door mag ik niet mee.. waarom niet ik moest maar wachten totdat de spoorbomen omhoog gingen.. ( waardoor ik dan de trein ging missen) Gevolg ik moest een half uur wachten en een half uur later thuis.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Wat wil je kwijt.

simcooper schreef:vervelend


weet iemand hoe je een programa kan blokeren dat hij naar inter net kan gaan
Zou in je virusscanner moeten kunnen, of ergens in het configuratiescherm.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt.

Goochelen met een iPad


TOKYO - De iPad is een wonderbaarlijk tablet, waarmee je boeken, kranten, websites en filmpjes kan bekijken. Maar dat je ook bewegende duiven uit de iPad de lucht in kunt laten vliegen is nieuw.
De Japanse goochelaar Shinya krijgt het voorelkaar. Apple stopt boeken in de iPad en Shinya tovert ze er weer uit. Bekijk de wonderbaarlijke kunsten in het filmpje.
:lol
Afbeelding
I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

Re: Wat wil je kwijt.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cPjZFOj_Nmo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cPjZFOj_Nmo&hl ... 2=0x4e9e00" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Ook deze vind ik grappig, vooral het laatste twee zinnetjes:

Man: "I hope you burn in hell"
Vrouw: "Sir, I'm a telemarkter, I'm alreay there"
:D

Laatst gewijzigd door I_mJimmy op ma 31 mei 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt.

:lol net de statistieken bekeken voor de maand mei: jullie hebben meer dan 10.000 post gemaakt deze maand op het forum: om precies te zijn 10.918 (tot gisterochtend 12.00 uur).

xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Wat wil je kwijt.

:lol eindelijk ambities en ik weet niet waar ik moet beginnen :fluit

maar effe eten zo en gewoon een leuke familie uit Twinbrook pakken om mee te beginnen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten