En ik wilde screenshots gaan maken, bleek dat het programma alleen maar zwart scherm heeft opgenomen
Nou ja, heb altijd de screens van de STS-131 lancering nog.
Nana had gisteren schijnbaar wat gras gegeten want ze zat vanochtend te poepen en dat lukte niet helemaal. Toen ze verder liep stak er een gras spriet van 6 cm uit haar kont.
Mijn zusje heeft vandaag een nieuwe gitaar gekocht ! Ze gaat binnenkort ook les volgens enz. Ik vind het echt tegek ! Ik wil ook gitaar spelen ik zit al de hele dag op youtube tutorials te kijken, ik kan een heel klein stukje van Crazier van Taylor Swift spelen haha
hiki schreef:Nana had gisteren schijnbaar wat gras gegeten want ze zat vanochtend te poepen en dat lukte niet helemaal. Toen ze verder liep stak er een gras spriet van 6 cm uit haar kont.
sorry beetje onsmakelijk maar funny
Bij onze hond een soort gelijk verhaal, alleen die heeft het dan met knikkers of stukken tennisbal (van dat licht groene) er doorheen .
Krijg een beetje sims afkickverschijnselen . Heb het al een paar weken niet meer gespeeld en vrees dat het pas de volgende vakantie weer gaat gebeuren.
Tatata.. Ik was net zo bezig met die sim voor die ene modellen wedstrijd,hoorde ik opeens die skype ringtone door m'n spel heen.. Kan ik weer niet verder net zoals gisteren
Leuke aanpassing, Spiderlady. Dat wolpatroon vind ik erg leuk overkomen ... als een speciale print op een kast voor een babykamer .. lekker zacht. Leuke vondst