Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Jepske
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2917
Lid geworden op:
zo 14 feb 2010, 18:58

Wat voor camera heb jij?

De titel zegt het al, wat voor camera heb jij?

ik heb een kodak easy share,
en ik ga nog een canon EOS 1000D + 18-55mm lens kopen...

deze heb ik:

Afbeelding

en deze ga ik kopen:

Afbeelding

Naar een idee van simcooper XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat voor camera heb jij?

Ik heb geen spiegelreflex omdat ik die te groot vind, daarom heb ik naar 1 van de beste (en dan ook duurste :() normale digitale camera's gezocht.

De panasonic TZ7, 12x zoom en een groothoeklens. Kan HD films opnemen en tijdens het filmen kan de zoom ook gebruikt worden. Het geluid is stereo. Ben echt blij met deze camera, is echt een hele goede maar dat mag ook wel voor het geld.. :laugh

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Wat voor camera heb jij?

Je zou het daar voor kunnen gebruiken ja, maar voor panorama foto's moet je meestal meerdere foto's aan elkaar plakken. Ik geloof dat dat met Photoshop kan en ook mijn camera schijnt daar wel ondersteuning voor te hebben. Maar een panorama foto wordt vaak gemaakt met meerdere foto's aan elkaar gemonteerd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
DesiGuusje
Snackventer Snackventer
Berichten:
55
Lid geworden op:
wo 28 okt 2009, 13:32

Re: Wat voor camera heb jij?

Ik heb sinds kort een samsung PL 50 in t zwart met roze tasje :lol :lol :bloemetje :wub :wub
Hij is kei goed en ik heb hem met korting!! :flapper :flapper :love :love :love :wub :wub :wub :wub :scared :scared :scared :love :love :love :love :love :knuffel :knuffel :knuffel :knuffel :knuffel :knuffel :knuffel :fluit :fluit :fluit :fluit xD xD xD :taart :taart :taart (H) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :twisted :twisted :twisted :twisted :hug :hug :hug :hug :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbup :thumbup :thumbup :klap :klap :klap :applaus :applaus :bloemetje :bloemetje
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie