o0simsfreak0o schreef:gestemt
uhm kan je ook die tekst die er boven staat effe vertalen ofzo
ik kan het namelijk niet lezen
vind jij je zoon, dochter, kleinzoon/dochter, neefje/nichtje, buurjongentje of buurmeisje het mooiste baby van de wereld is zet dan de foto op deze website of mail hem naar ynfo@heitenmem.nl en wie weet staat jou foto als baby van de maand op heitenmem.nl en krijg jij het nieuwe friese kinderboek toegestuurd (vergeet dus niet je adres erbij te melden) de foto word ook geplaatst in het tijdschrift heit en mem vergeet je niet aan te melden voor de nieuwsbrief dan houden wij je op de hoogte wanneer er gestemd kan worden en wie de winnaar geworden is.
poppe is fries voor baby, de baby mag niet ouder dan een jaar zijn
Ik heb ook gestemd hoor !
Vandaag moest ik langs een weg rijden met twee dode vogels . Eentje was heel erg plat een overal over het fietspad lag bloed verspreid. Ik vond het vreselijk. Een paar honderd meter later stond er een vrachtwagen stil op het fietspad. Ik ging er om heen, ik keek naar beneden en vervolgens reed ik over nog een dode vogel . Ik vind het echt zielig voor die dieren.
Even iets heel anders: hier is een filmpje dat ik voor school moest maken, de tekeningen heb ik gemaakt :
Weet niet waar ik onderstaande vraag neer moet planten, dus doe het maar even hier. Ik dacht dat ik hier wel eens een topic had gezien met allemaal download sites, maar weet het nu niet meer zeker. Ik zoek me een ongans, maar kan hem nergens vinden.. Kan iemand me misschien helpen?
Manon schreef:Weet niet waar ik onderstaande vraag neer moet planten, dus doe het maar even hier. Ik dacht dat ik hier wel eens een topic had gezien met allemaal download sites, maar weet het nu niet meer zeker. Ik zoek me een ongans, maar kan hem nergens vinden.. Kan iemand me misschien helpen?
Ja bij ons is er vrijmarkt door het drop en ik woon centraal in het midden ongeveer en aan 3 straten op een hoek maar die mensen zijn echt gek. kan me er ook zo aan ergeren.
weet je wel, die gave buurt van Twinbrook? Nou, ik hoop dat er een verhuis-mogelijkheid in zit, want anders moet ik weer opniuew beginnen want me lievelings-gezin woont in riverview