Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: liefdes tips

ik was op de basisschool heel erg goed bevriend met iemand, en zehad ook een 'vriendje' en ik was vaker bij haar dan haar 'vriendje'
maar ik vind dus dat je pas echt verkering heb als je richting de 14/15 ben daarvoor vind ik het een basisschool relatie

en ik denk dat jij, simscooper, niet eerst echt gedate heb ofzo, samen naar de film iets leuks doen samen maar dat jullie gewoon goede vrienden waren, ik heb jou tips niet allemaal gelezen(luiheid) maar ik zou pas echt beginnen met verkering op je 13e of14e

en nog wat, ik zeur veel i know, gebruik leestekens zoals: , . ()[] /
dat maakt het lezen makkelijker
en je hebt wel wat spefouten maar fdaar erger in me minder aan
gedate ik ga bijna dag met haar ergens heen
x_X
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: liefdes tips

Met alle respect Simcooper, maar ik denk dat je op je 11e nog niet echt als ervaringsdeskundige kunt spreken. Vaak val je rond die leeftijdscategorie nog onder kalverliefde. De tips die je noemt zullen, vooral als je wat ouder bent, niet echt toepasbaar of gebruikelijk zijn. Maargoed, misschien heeft iemand er wel wat aan :)

En zoals Jordoosims zegt: Wees jezelf. Daar bereik je het meeste mee, ook al kost het dan misschien wat meer moeite en tijd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: liefdes tips

^Simsfreak ;)! Maar het is waar...

Ik heb mijn liefde nog niet gevonden, maar met hemelvaart ga ik mijn engelse hunk scoren!
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Spiderlady
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1760
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 00:00

Re: liefdes tips

Tja, liefde kan raar lopen..ik dacht dat ik nooit een vaste partner zou krijgen, pas toen ik bijna de moed had opgegeven was hij daar ineens :love ...helaas waren we in eerste instantie vergeten om adressen/nummers uit te wisselen oeps :$ ...10 maanden later (!) heb ik hem weer terug gevonden op hyves en nog eens 4 maanden later besloten we om samen verder te gaan :knuffel :wub
Dussss....zo zie je maar, liefde komt in allerlei soorten en maten, vaak is geduld hebben nog altijd het beste, hoe moeilijk dat ook is ;-)

Overigens: ben vaak genoeg halsoverkop verliefd geweest hoor ;-) , heb zelfs een stalker gehad... en 2 huwelijksaanzoeken van wildvreemde mannen, afzonderlijk van elkaar xD :lol
Gebruikersavatar
Marii
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1953
Lid geworden op:
za 11 jul 2009, 12:33

Re: liefdes tips

Jaaa ik ben het met de rest eens! wees je zelf! dat is het belangrijkste!!

Spider! gaaf dat jullie elkaar toch nog weer gevonden hebben.

Op het moment scharrel ik wat met iemand.. maar dat word niets.. want hij is echt niet mijn type.
Gebruikersavatar
Noa
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
102
Lid geworden op:
za 17 apr 2010, 11:03

Re: liefdes tips

Omg dat ga ik dus niet doen hé O.o
Dan word ik de rest van me leven cliché Kind genoemd xD
BOE :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie