Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 305 van 305

Gebruikersavatar
maxxie03
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
916
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 15:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben echt al in tijden niet meer op deze site geweest! Aardig wat uurtjes hier (en op de Sims) doorgebracht een aantal jaar geleden!! Hoe gaat het met iedereen? Kreeg vanochtend spontaan zin om Sims te spelen en ben zo dus ook weer hier teruggekomen. Mis die Sims 3 tijd stiekem wel hoor!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Poe! Wat is het stil hier. Hoe gaat het met iedereen? Iedereen weer begonnen aan school of werk?

Ik zit thuis met een keel en oorontsteking (heb anti biotica en er bijna weer boven op) en heb voor het eerst sinds jaren mijn oude PC weer gemaakt. Na drie jaar moesten er goed 200 Windows updates gedaan worden, wat twee uur heeft gekost om ze te installeren. Bedankt Windows...
Dé PC waar ik altijd op heb gewerkt voor SimsNieuws en natuurlijk ook de Sims op heb gespeeld. Heb de Sims 4 er weer opgezet en het draait nog als een zonnetje. Genieten jullie nog (of weer) van het spel?
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:
do 07 sep 2017, 13:05
Poe! Wat is het stil hier. Hoe gaat het met iedereen? Iedereen weer begonnen aan school of werk?

Ik zit thuis met een keel en oorontsteking (heb anti biotica en er bijna weer boven op) en heb voor het eerst sinds jaren mijn oude PC weer gemaakt. Na drie jaar moesten er goed 200 Windows updates gedaan worden, wat twee uur heeft gekost om ze te installeren. Bedankt Windows...
Dé PC waar ik altijd op heb gewerkt voor SimsNieuws en natuurlijk ook de Sims op heb gespeeld. Heb de Sims 4 er weer opgezet en het draait nog als een zonnetje. Genieten jullie nog (of weer) van het spel?
Hey Ang! Leuk om jou weer eens hier te zien posten, als is het al bijna twee maanden geleden. Blij om te horen dat het goed gaat.

Voor de rest dacht ik er weer eens toevallig aan dat het jammer is dat het hier zo stil is! Kan me nog goed herinneren dat er zowat om de minuut werd gepost. Still fun to be here, however.
Ander goed nieuws: mijn eerste voldoende voor dit schooljaar is binnen, waar ik toch aardig blij om ben. Hopen dat de andere twee tentamen(opdrachten) ook voldoende zijn.

Dadelijk lekker nog even Simsen... Ben ik trouwens de enige die Sims 3 nog steeds speelt? (En eigenlijk alleen maar Sims 3, omdat ik 4 niet zo leuk vind.)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie