Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 259 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jack is op weg naar de dierenarts, z'n ballen gaan d'r af. Ziet er ook niet uit en hij heeft gelukkig nog niet last van zijn hormonen, dus we zijn lekker optijd.
En gelukkig heeft hij er toch 2, eerst dachten we dat d'r 1 gewoon ergens vast zat, maar dat was gelukkig niet zo.
Scheelt toch wel 90 euro en dan hoeven ze zijn buik niet te hechten. Alleen hopen we dat Ilja er vanaf blijft, die maakt alles daar beneden voor m'n schoon namelijk :sweatdrop
Honden zijn echt raar :|
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gitte2001 schreef:ik zit al de hele dag op mijn haar te kauwen xD
Moet je niet doen, je zal het vast niet geloven maar mensen kunnen ook haarballen krijgen in hun maag. Is nog redelijk dodelijk ook. :sweatdrop

Nog een week en dan een lang weekend vrij, speciaal voor TS4 :swing
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend ben ik met mijn vader naar de Oostvaardersplassen geweest aan de Lelystad kant. Was erg leuk, maar wel echt super warm gewoon xD Wat wel tof was, was dat we een hele kudden Przewalskipaarden hebben gezien van dichtbij :) Ookal ben ik doodsbang voor paarden, haha. Het weer is alleen wel echt omgeslagen toen wij weer thuis kwamen. Allemaal donkere wolken en het ging zelfs regenen..
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag m'n officiële laatste vakantiedag :( Mweh, geen zin in de uni xD Opzich is het wel leuk hoor, maar het is meer die overvolle planning en stress is waar ik echt tegenop zie, omdat ik weet hoe het afgelopen jaar is gegaan..
En misschien een film kijken straks die ik echt al heel lang heb, maar nog nooit heb bekeken xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lekker cupcakes met frosting gemaakt. Hopelijk zijn ze lekker.
Frosting is trouwens wat erop zit, op de cupcakes.
Alleen daar moet poedersuiker bij als je het maakt, wordt t ook dikker van. Maar ik gooide t er in 1x bij en toen de mixer aan... :sweatdrop
Gelukkig was mijn moeder niet thuis, dus snel alles schoongemaakt en opgeruimd. Nothing happend there :fluit
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Dat is echt een hele leuk film! Ben ik laatst ook naartoe geweest met vrienden. Veel plezier :D

Morgen is het Brabantsedag in Heeze. (een uniek 9-daags cultuurfestival met als hoogtepunt de indrukwekkende cultuurhistorische optocht op de laatste zondag van augustus)
Maar eigenlijk is het voor de 'kijkers' meer de optocht. Echt heel leuk :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Oma heeft gisteren laminaat gekocht, en nog wat decoratief spul. (Vond mn opa altijd verschrikkelijk, maar nu is hij dr niet meer..)
Dat laminaat gaan we volgend weekend neerleggen, kan dan helaas ts4 niet spelen, maar voor m'n oma doe ik t wel :knuffel


Gefeliciteerd met je oma :D
V

Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 31 aug 2014, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Eerst keek ik een serie met broertje, zusje en een vriend, toen haalde ik mn ouders en hun vrienden op samen met die vriend van mij en voordat ik het wist belandde ik bij het café - Topavond!
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ja, lijkt me verstandig. Zelfs mijn opbeurende berichten zijn verwijderd. Maar wel terecht, want straks was ook ik de gebeten hond, en dat willen we natuurlijk niet. :sweatdrop
En ik heb van gitte een heel erg lief compliment gekregen in het complimentenspel. :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie