Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 258 van 305

Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Ik had sinds vier weken hoofdpijn, maar bij mij ligt het aan het soort koffie wat ik sindsdien wel eens nam. ( de goedkopere alternatief van Nespresso)
@ knoetiee: Ik krijg juist weer hoofdpijn van cafeïnevrije koffie Ik ben denk ik allergisch voor de stofjes die ze in cafeïne vrije koffie stoppen om het zelfde te laten smaken als gewone koffie. Van gewone koffie krijg ik juist geen hoofdpijn, mist het de cups van Nespresso zelf zijn, niet de de-caffinato dan. En van de koffie die je in cafe's krijgt kan ik ook tegen. Zelf krijg ik geen hoofdpijn als ik even geen koffie drink.

Laatst gewijzigd door charlotte op vr 22 aug 2014, 11:45, 3 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ eerst deed ik ook altijd met caffeine koffie drinken maar nu de laatste tijd niet meer dan doe ik caffeine vrije koffie, smaakt het zelfde en je krijgt geen hoofdpijn als je het ff een keer niet drinkt ;)

net mijn boeken opgehaald, ik hoef maar 3 boekjes te kaften want de werkboeken doe ik niet want die moet ik zelf later toch houden :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Al mijn boeken zijn gekaft. Heb best wel weinig vakken volgend jaar!
Ik ben dol op koffie. Van Nespresso, of het nou capchino (wauw, weet niet hoe ik t schrijf :sweatdrop ) is of zonder melk. Ook van Dolce Gusto (karamel koffie) of gewoon van een normaal apparaat. c:

En ben net van de trao gevallen, gewoon op mn slippers, mega raar. Wss gleed mijn voet weg ofzo..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Kwam er net achter dat er een vingerafdruksensor op mijn laptop zit, meteen uitgeprobeerd en het werkt ook nog! Nu kan niemand meer in mijn laptop komen zonder mijn vingerafdruk, weer wat extra beveiliging :3

Vanmiddag fijn met mijn moeder en zus naar de Ikea, lekker rondkijken en waarschijnlijk alleen maar kleine nutteloze dingetjes kopen, maar toch leuk. :)
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanavond begint weer het nieuwe seizoen van Doctor Who. Heb er best zin in om het te kijken :swing
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vannacht beneden geslapen, bij de hondjes. Was mega gezellig, alleen als ik opstond (ff wat op de banken leggen want Ilja kroop dr op) pikte Ilja gelijk mijn plek in haha. Dus die dan weer wegdouwen enzo.
Jack heeft de hele nacht bij mijn voeten gelegen en snurken dat hij deed!
Vannocht lagen ze dr allebei, Ilja bij mn rug en Jack bij mijn voeten :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^haha, leuk! en ja die honden pikken altijd je plek in :P

Ik heb vandaag pas ondekt hoe de cloud werkt (onedrive) super handig! als ik nu foto's maak met mijn mobiel worden ze gelijk naar de cloud geupload en dus ook naar mijn pc! :) alleen wil ik niet dat er iets openbaar wordt net zoals er in een film gebeurt :sweatdrop xD
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag zijn we de bergen in gegaan. Het was echt koud boven (ik had zulke koude handen dat ik handschoenen heb aangetrokken :sweatdrop). Veel wolken, maarja. We zaten dan ook wel hoger dan 2000m xD Heb wel leuke foto's van bloemetjes gemaakt :) Daarna weer met de gondel naar beneden gegaan en warme chocolademelk gedronken, yummie. Beneden was er wel zon en mijn vader en ik zijn met de stoeltjeslift omhoog gegaan en met de rodelbaan naar beneden :D Dat was echt zooooo leuk! (A) Het ging lekker hard en die baan was echt mega lang gewoon.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Imme
Leuk, rodelbaan, wil ik altijd nog eens doen haha.

Vandaag lekker een dag met mijn oma, eerst was het plan om ook nog te blijven eten, maar ik blijf nu lekker dlapen. Vind zij ook leuk.
Weet al precies wat ik wil kopen, 2 bedeltjes, want allebei doen ze me aan opa denken :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik ben al de hele dag een beetje depressief.. dat komt waarschijnlijk omdat ik de klassenlijst heb gezien. iedereen van mijn oude klas zitten bijna bij elkaar en ik zit dan weer in een andere klas.... :( :(

V nope, ze hebben er schijt aan.. als het hun maar uit komt is het goed en een reden zoals: geen leuke klas wordt ik niet overgeplaatst.. maar ik heb 2 klassen 1 van mijn keuze vak (dat is bijna evenveel zoals de vakken nederlands, rekenen in totaal) en daar ben ik wel de enigste en de andere ook en daar heb ik gewoon ongeluk mee..

Laatst gewijzigd door Gast0698 op ma 25 aug 2014, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Kan je dan niet met de school regelen dat je van klas wordt overgeplaatst? Ik weet dat mijn middelbare school dat wel deed bij sommige leerlingen die erom vroegen ;) Je kan het altijd proberen!

Vandaag Zurich in geweest! Was erg leuk. In de botanische tuin veel foto's kunnen maken :laugh En straks waarschijnlijk pizza eten :drool
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben vandaag naar school gegaan, helemaal in de overtuiging dat ik een of ander intropraatje zo krijgen ofzo (net zoals in de voorgaande jaren). Blijkt het dat ik morgen pas naar school moet! Lekker voor niks er naartoe gefietst. Het was voor mij nou niet echt logisch dat alle klassen behalve vwo 6 naar school moesten komen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie