Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 151 van 188

gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Dat alle sites waar je leuke dingen kan downloaden in het chinees zijn ofzo...Dan is het puur gokken welke tekentjes'download' betekenen, en google vertalen heeft geen zin want dan wordt het een grote knoeiboel!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Mijn vroegere reacties op SN, ook om je dood voor te schamen. Was echt zo'n iemand waar ik zelf een bloedhekel aan heb. Echt gewoon, liever niet terugkijken, was zo'n beter weterig kreng haha
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Vandaag blokjesbeugel gekregen... jeejj... we wsren net thuis en toen brak er al een slotje af dus gelijk terug naar de ortho.. ik vond het toen nog meevallen met de pijn maar nu wordt het steeds erger.. en eigenlijk moet ik snachts ook nog de buitenboordbeugel in doen maar dat laat ik nog even want heb geen zin om nog veeel meer pijn te krijgen.. ben nu dood moe van de dag en ik probeer nu te slapen als hrt niet lukt pak ik maar een pijnstiller.. :(
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

^ welk domme ding?

@froos heb je dan geen draadje achter je tanden gekregen die dan alles op de juiste plek houdt? :huh

urg.. k** buitenboordbeugel.. hij trekt echt heel erg als ik maar ergens heen kijk bv. omhoog ofzo..
het liefste trek ik dat ding uit mn mond en verbuig ik hem totdat het een ster is! :twisted :twisted
maar nee, dat wil mn moeder niet :fluit
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Waar erger jij je aan?

Doet pijn he, een buitenboord, ik ken het. Heb mn buitenboord 4 maanden gehad, toen er plakkertjes bij. En als ik sliep schoof ik mijn buitenboord zo, dat hij vast zat aan die plakkertjes ><
Ben er gelukkig al bijna 2 jaar vanaf. Eerst wat ik deed toen ik m niet meer had was een appel eten, wat had ik dat gemist zeg!

Sommige mensen -.-
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

dat heb ik ook altijd met make up en skins enzo kei mooi maar dan weet ik niet waar de download zelf staat en of het er wel is..... vind ik altijd zo jammer.. :(
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Oh, leuk, heb allemaal goeie poses gevonden, ofwel wilt de downloadlink niet werken, of het is een ander soort bestand dat package of sims3pack :angry Ik ga er echt opnieuw zelf beginnen te maken, en nu hopen dat ze deze keer wel in mijn spel willen.

Het valt me op dat ik hier regelmatig iets zet.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie