Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3741 berichten • Pagina 145 van 188

Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Waar erger jij je aan?

Lestis schreef:Aan het volgende samenwerkingsproject. Weer een die echt helemaal niks doet. En ik wil graag een goed punt en dan mag je het weer in je eentje doen. Het is zo hatelijk! :cursing
Kun je niet vragen om afzonderlijk beoordeelt te worden dan? Bij ons is het namelijk zo dat wanneer een groepslid echt niets uitvoert er een uitzondering gemaakt kan worden op de gezamenlijke beoordeling :) misschien moet je het eens met je lera(a)r(es) overleggen.

Ik erger me aan mensen die zich beklagen over het voor hen zogenaamde feit dat hoogopgeleiden altijd neerbuigend doen ten opzichte van laagopgeleiden en hoogopgeleiden arrogant zijn, maar niet beseffen dat zij nu precies hetzelfde doen als hetgeen waarvan zij hoogopgeleiden betichten. Eeeh, dit is een heel ingewikkelde zin geworden :sweatdrop
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Ja dat zou ik wel willen maar het is een spreekopdracht en dan vind ze dat je dat samen moet doen. En we zijn met z'n drieën en ik en degen die wel wat doen hebben besloten samen wat te maken en hij zoekt het maar uit. Dat klinkt heel grof maar hij wil gewoon niks doen. In 50 min. had hij 6 regels! 6! Sorry hoor maar die ander en ik hadden er samen al ruim 80. Zie het verschil.
gitte2001
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2641
Lid geworden op:
ma 18 feb 2013, 16:05

Re: Waar erger jij je aan?

Voetbal...Ik erger me aan voetbal op een bal aanlopen alsof je leven ervanaf hangt om dan weg schoppen...tuurlijk...dat is hetzelfde als maandenlang voor iets zagen/sparen en als je het eindelijk hebt in de vuilbak gooien!

Laatst gewijzigd door gitte2001 op do 14 nov 2013, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Ja idd gitte2001 ik vind voetbal ook dom..

Ik erger me heel erg aan mn beugel sorry hoor maar ik kan niet eens goed slikken en kan helemaal niet praten! :cursing

Laatst gewijzigd door Ray op do 14 nov 2013, 14:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Reden: Let een klein beetje op je taalgebruik. Ik heb er wel begrip voor trouwens, want ik heb ook een beugel gehad. :P

Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Waar erger jij je aan?

^^Ben 17 jaar en heb voor de 2de keer een beugel, wen je wel aan ;) :P

Heb ik maanden gewacht, totdat ik uiteindelijk 'fatsoenlijk' de Sims spelen.
Heb ik totaal geen inspiratie :glare Wil heel graag 'alweer' een topic openen, maar wat voor een :?

Laatst gewijzigd door Koen op do 14 nov 2013, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Waar erger jij je aan?

@ baloutje. heel vervelend inderdaad. Ik heb ook 5 jaar met een beugel moeten rondlopen. Allesbehalve aangenaam, maar achteraf ben ik wel blij dat ik een beugel had.

Ik erger me aan school. Moet ik nu een cv schrijven, terwijl ik nog niet eens een diploma of werkervaring heb. :sneaky
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Waar erger jij je aan?

Wow er zijn veel mensen die een beugel heb/gehad
Ik heb een erge overbeed iets van 10 mm dus elke maand 1 mm... dat duurt nog wel ff en dan nog een blokjesbeugel dik 1 jaar...
_Jente_
Mest analist Mest analist
Berichten:
583
Lid geworden op:
ma 17 sep 2012, 12:28

Re: Waar erger jij je aan?

Ik heb ook 4,5 jaar een beugel gehad. :p Een blokbeugel en slotjes Gelukkig ben ik er nu vanaf!
Je krijgt er wel super mooie tanden van! :)

Ik erger me er echt aan dat ik altijd alles uitstel... Ik moet nog zoveel doen voor school; boeken lezen, presentaties maken en verslagen maken, maar ik stel het nu al weken uit...
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Waar erger jij je aan?

Ik erger me aan school. De klas wordt altijd gesplitst in jongens en meisjes. En ik merk als meisje dat ik gewoon liever met de jongens in mijn klas optrek. En als er dan dus groepjes gemaakt moeten worden blijf ik altijd over. Ik kan wel met de meiden praten en ze zijn heus wel aardig maar meer is het gewoon niet. En nu verplichten mensen mij met meisjes om te gaan zodat ik niet altijd de laatste blijf. En nu weet ik het niet meer. Ik wil niet als laatste overblijven altijd maar ik mag toch ook gewoon mezelf zijn D:?
minermb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1170
Lid geworden op:
zo 15 jul 2012, 08:41

Re: Waar erger jij je aan?

Dat ik aan mijn nieuwe dagboek wil beginnen, maar elk weekend geen zin/tijd heb
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Waar erger jij je aan?

ik was 11 toen ik mijn buitenboordbeugel voor een half jaar kreeg en toen 14/15 toen mijn slotjes eruit gingen :'3

anyway, ik irriteer me eraan als ik met een liedje meezing dat t dan te hoog is voor mijn 'Chest voice'(ik weet niet hoe dat in het Nederlands heet) maar te laag voor mijn andere register waarvan ik niet weet hoe die heet aangezien ik niet weet of ik nu een mix gebruik of head voice, waar ik me ook aan irriteer trouwens
hierdoor ga ik veel 'flat' tijdens het zingen ._.

en ik irriteer me eraan dat ik niet eens simpele woorden weet te vertalen naar het Nederlands(zie stukje hierboven) ._.
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Ravia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
477
Lid geworden op:
ma 28 mei 2012, 10:10

Re: Waar erger jij je aan?

Haha, ik heb ook zovaak dat ik woorden niet in het Nederlands weet. Of ze letterlijk ga vertalen, wat ook heel bijzonder klinkt XD
Ik erger me eraan dat ik wiskunde niet snap :angry
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Waar erger jij je aan?

Aan mijn terugval weer...(laag zelfbeeld enzo). Kan nergens om lachen of vrolijk zijn nu...Echt irritant. Ontwikkeld door mijn pestverleden. Toch maar aan het overwegen om in therapie te gaan ermee later.
Gebruikersavatar
Sakita
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
458
Lid geworden op:
za 21 apr 2012, 17:15

Re: Waar erger jij je aan?

^ heb ik ook last van. :( Ik probeer altijd een omgekeerde mening over mezelf te vormen als ik negatieve gedachten over mezelf heb. :) Zoals: 'Je kan zo slecht nog niet zijn, er moet wel iets zijn waarom je vrienden je graag hebben.' (of zoiets.) Succes ermee!

Ik erger me aan het regenweer. Brr... en ik mag er weer door met koffers en al... :thumbdn

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie