Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 73 van 83

Gebruikersavatar
Merlijntje
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
803
Lid geworden op:
ma 11 jul 2011, 16:55

Re: Het grote school-topic

Mijn cijfers tot nu toe:
Nederlands 8,1
Natuurkunde 8,2
Grieks 9,9 (A)
Frans 10 (A) (A)
Engels 8,3
Geschiedenis 8,7
Wiskunde 7,3
En een 6,5 voor de piepjestest :sweatdrop (gym dus) mijn been werd gevoelloos bij trap 6, en toen was ik door gegaan tot trap 7,5 en toen besloot ik maar te stoppen (A)
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Mijn cijfers tot nu toe:

1 vmbo kader/theoretisch

Nederlands: 7,5
Engels: 10
Techniek (dit is echter niet van een s.o of een rep maar van iets wat je moest maken): 6,5
Wiskunde: 5,5(Het eerste hoofdstuk was veel te moeilijk, ik snapte er geen bal van)
Geschiedenis: 8,3
Tekenen: 6,0
If you have a dream, follow it.
Gebruikersavatar
steefjee90
Mest analist Mest analist
Berichten:
578
Lid geworden op:
ma 21 jun 2010, 16:13

Re: Het grote school-topic

Goede punten allemaal! Ik heb pas over 2 weken mijn eerste (en enige) tentamen. Daarna moet ik ongeveer 4 weken wachten op mn punt :(
Ik heb besloten om 1 van de 2 vakken die ik volgde te laten vallen, omdat het echt niet goed ging qua groepswerk en tijdsbesteding. En ik vind het toch niet zo leuk als ik had gedacht :cry dus nu ga ik misschien van master wisselen, maar dat betekent ook studievertraging..
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: Het grote school-topic

Yes, een 7 voor Aardrijkskunde!
Voor de rest al een 9.2 voor Ges, een 7.6 voor Engels, een 8 voor LO en een 3.9 voor Duits. Het was ontzettend streng gerekend, en moi haalt net de rijtjes van de voornaamwoorden van de 3e en 4e naamval door elkaar. Fijn dan :3
Anyway, toch wel trots op m'n eerste cijfers in 4VWO. Ik ben benieuwd hoe de toetsweek gaat, maar gelukkig nog een vakantie tussendoor om te leren. :laugh
Gebruikersavatar
simsverslaaft
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
862
Lid geworden op:
za 07 mei 2011, 09:40

Re: Het grote school-topic

Bij mij is VWO 5 ook lekker begonnen: een 6,7 voor Nederlands, een 9,1 voor Engels, 6,1 voor Duits, 5,5 voor wiskunde B, 6,9 voor wiskunde D, 8,5 en 7,5 voor scheikunde, 8,8 voor biologie, 6,5 en 7,0 voor LO.
En volgende week lekker herfstvakantie dus even lekker relaxen
Heb trouwens de coopertest even lekker geskipt omdat ik eerst ziek was en nu een week niet mag sporten (deze week is het inhaalmoment) DUS HEB IK LEKKER NOOIT MEER COOPERTEST!! Jippie!!

trouwens nog wel een keer shuttlerun/piepjestest. Ga ik dan lekker mee falen :P
Afbeelding
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

Ik haat de coopertest :cursing Het is bij ons gewoon doelloos 12 minuten rondrennen. Wij moeten ook nog is een keer de shuttle run. Bij ons zijn de mensen nu op cultuurreis. En ik zit hier met een proefwerkweek. yay :glare
markos
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1228
Lid geworden op:
vr 15 feb 2013, 19:43

Re: Het grote school-topic

Ik heb al een hele boel cijfers terug! Laat ik m'n cijferlijst eens updaten:

Nederlands: 7,2 voor SO ; 9,5 voor Proefwerk
Frans: 8,5 voor SO ; 8.8 voor PW
Engels: 6.3 voor SO ; 8.6 voor SO 2
Geschiedenis: 7.7 voor SO
Aardrijkskunde: 8,3 voor SO ; 9.3 voor Presentatie
Wiskunde: 6.5 voor SO ; 9.8 voor proefwerk.
Tekenen: 7,5 tekening ; 7,5 Tekening ; 8 voor SO
Gym: 7,8 (6 min loop)
Bio: 8,6 voor S.O
Sience (Natuurwetenschappen): 7.8

Dit was dus even mijn cijferlijst! Ben er super blij mee!
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: Het grote school-topic

Hehe, eindelijk tijd voor sims. Ik heb minstens anderhalve maand geen tijd gehad voor sims. :cry
Maar, ik heb mijn cijfers: :D

Engels: 8,9.
Wiskunde: 8,8.
Exact: 4,3. :cry Het was echt heel moeilijk.
Tekenen: 7,0.
Geschiedenis: 6,8.
Frans: 9,2. :swing Ik had het hoogste cijfer van de klas. Ben er zó blij mee!! Het is ook mijn lievelingsvak.

Hopelijk weet ik dit weekend mijn cijfer voor AK. Maandag SO nederlands. En dan volgende week donderdag SO topo nederlands. :bored
Maar goed.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

9,3 voor muziek gehaald en een 10 voor Mens & Natuur.

Ik heb trouwens een nieuw lesrooster en dat rooster is echt verschrikkelijk. Ik had bij mijn vorig rooster alleen op de maandag tot het 7e uur en nu bijna elke dag. :cry
If you have a dream, follow it.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Volgende week alweer de tweede tentamenweek :O Ik hoop dat het een beetje goed gaat net zoals de vorige keer.. En op vrijdag een symposium. Ik had eigenlijk gehoopt dat ik een soort van 'vakantie' had door een iets langer weekend, maar nee. Het mocht niet zo zijn xD Dus dan maar wachten tot de kerst voor een weekje vakantie!
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

Net weer een cijfer terug gekregen voor een proefwerk economie. Ik had al een voldoende (je kreeg een voldoende of een onvoldoende, letter dus) en een 9,5 voor mijn so. En ik heb een 9,8 voor mijn proefwerk. :swing Ik zat daar echt van..... wut .. ik? (als persoon die eigenlijk altijd gewoon zesje zeventjes heeft) Ik heb volgens mij mijn beste vak gevonden xD Zo blij :D
Gebruikersavatar
Mavless
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
157
Lid geworden op:
di 06 aug 2013, 12:34

Re: Het grote school-topic

Eindelijk vakantie, eindelijk! Ook al is het maar voor een week beter iets dan niets. Helaas heb ik na de vakantie gelijk de cito-toets omdat mijn school wil kijken naar de brugklas leerlingen hoe ver ze zijn met hun Rekenen en Taal enzo, blegh. Ben je er net van af moet je die hele toets opnieuw maken, belachelijk.. :thumbdn

Edit: Mijn nieuwste cijfers:

Muziek: 8
Nederlands: 7.5
Wiskunde: 6,3
Geschiedenis: 5,8 (Repetitie hoofdstuk 2, man geschiedenis is echt niet mijn vak)
Natuur & Techniek: 6,2
Mens & Natuur: 9.3
If you have a dream, follow it.
Lestis
Oplichter Oplichter
Berichten:
1374
Lid geworden op:
do 23 mei 2013, 18:56

Re: Het grote school-topic

Geschiedenis heb ik echt nooit moeite mee gehad. Misschien omdat mijn moeder docent geschiedenis is xD Nou ja ik ben ook een gamma (bij ons is dat iemand met em profiel) IK ben echt heel slecht in wiskunde, natuurkunde en Frans. En mijn wiskunde proefwerk moet ik donderdag inhalen omdat ik ziek was en natuurkunde en Frans krijg ik vandaag terug :scared.
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het grote school-topic

Tentamens achter de rug. Nu morgen nog naar een symposium toe en nog een verlag maken van een groot practicum.. Als dat verslag af is heb ik als het goed is het vak afgerond..
Ik wil ook vakantie, ben veels te moe :(

v Ik heb alleen officieel een week kerstvakantie en dan zomervakantie. Daar houdt het dan ook wel mee op... -__-"

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie