Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 154 van 305

Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Fantastisch hoor! Ik heb gisteravond mijn computer twee keer mogen heropstarten omdat hij altijd vastliep tijdens de livechat -.-
Zal nu maar moeten wachten op de herhaling...
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Was best wel glad vanmorgen. Maar ik vind het wel geinig, als ik de bocht om ga, mijn achterwiel wegslipt en weer recht glijdt als ik de bocht door ben :p
Maar ik vond het wel meevallen eigenlijk. Met de gladheid enzo
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jaaaa, eindelijk vakantie!
Nu snel nog de laatste spullen inpakken, en dan op vakantie. :D

Tot ziens allemaal! :knuffel
ik ga Simsnieuws wel een beetje missen! :$
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Fijne vakantie :swing

Ik had me voor genomen om vandaag huiswerk te maken, komt er dus niet van XD Simsen is leuker :P
En de Live Broadcast (de herhaling) doet het ook al niet bij mij... Iemand die het in een PM ofzo aan mij kan uitleggen wat er allemaal komt? Haha XD

Ohja, misschien morgen naar de film :swing Weet dan nog niet welke :glare
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag geschaatst met school. Het was wel leuk, alleen ben ik best hard gevallen. Eerst dacht ik dat ik niks had, maar toen zag ik opeens allemaal bloed aan de kant van de ijsbaan zitten :o Dat kwam dus van mijn duim, ik had een bloedblaar ofzo. Er kwam echt heel veel bloed van af! En toen moest ik helemaal naar de andere kant van de baan schaatsen om naar de EHBO te gaan, en zo snel schaats ik niet dus er vielen allemaal bloedruppels op het ijs :p Maar daarna kreeg ik wel een kopje thee van mijn mentor tegen de schik :)
En mijn knie doet ook best veel pijn en is ook helemaal blauw.

Maar het is wel vakantie! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het duurde even (ok, misschien iets langer) maar ik heb wel ontdekt dat Sn weer terug is :sweatdrop

Pf, gelukkig vakantie. Kan ik me vast mentaal voorbereiden op een dikke 1 voor wiskunde :/
Afbeelding
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vakantiee!! :D
Op het vele huiswerk wat ik moet doen na, wordt het echt super! Ik ga van t weekend al met Jod logeren en zondag gaan we met zn tweeën naar Amber (Monstermummie) om haar na een jaar eindelijk te meeten!! :D Ook ga ik vrijdag met een vriendin naar Royal Republic en dat weekend lekke paardrijden en naar Jos c:

Wat minder leuk is, vandaag was een pony van de manege een beetje heel erg chagrijnig (wat ze normaal al heel erg is) en toen heeft ze mij in mn schouder gebeten toen ik dr uit de stal wilde halen. Gelukkig had ik een dikke jas aan dat ik er niet zoveel van voelde maar mn handen en benen hebben nog een half uur getrild van de schrik!
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nou. Dat was een lekkere relax-vakantie, woensdag heb ik Finding Nemo 3D gekeken met een vriendin en het was echt leuk! Nu gauw weer beginnen aan school en volgens mij over 2 weekjes alweer proefwerkweek...
Afbeelding
Gebruikersavatar
lam6
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1074
Lid geworden op:
za 17 okt 2009, 15:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, ga je even een wandeling maken ben je gelijk doodmoe... :sleep
Bij thuis komen misselijk en buikpijn, nu weer energie gekregen en pijn is gelukkig weg. *** bijwerkingen van die pillen. :glare
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Fransor,
http://home.hccnet.nl/t.amerongen/HTML- ... 20Doel.htm
Miss heb je er iets aan, via die site heb ik met HTML leren werken en ben er daardoor ook verder mee gegaan en kan dus nu al veel meer dan alleen HTML maar via die site heb ik t wel geleerd (:

Pff nog steeds verkouden ><
& Verdrietig omdat ik Bella niet kan en mag hebben :( Heb gewoon zo'n band met dat dier opgebouwd ! Ze vertrouwt me als enige persoon en ik vertrouw haar, ik kan alles met d'r doen terwijl een ander niet eens in d'r buurt kan komen, het voelt gewoon zo vertrouwt alsof ze al een deel van me leven uitmaakt.... Helaas door financiele redenen kan ik d'r niet kopen :'(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Huh, op me 'n lap staat dat het 1:03 is maar als ik bij het studentijd afteltopic kijk is dat al geweest o.o

Nvm.. of ik keek verkeerd of me 'n lap maakte een foutje...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Zo, ik laat mijn gezicht ook maar weer eens zien in de babbelhoek XD
Deze vakantie leuk carnaval gevierd met vrienden, en nog op skivakantie gegaan dus lekker druk. En vandaag maar een leerdagje ingepland omdat het na de vakantie helaas heel druk wordt met school :(
En de komende tijd staan er heel veel leuke dingen op het programma, dus nu maar hopen dat mijn gezondheid een keertje mee gaat werken :laugh
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik baal dat de vakantie over is :cry

Mijn Carnaval was echt leuk. Alleen mijn vrienden hebben het nu voorzien op mijn zusje en haar vriendinnen. Dat mag niet gebeuren :P
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie