Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 130 van 305

Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag eindelijk de etalage op school af :D Was heel leuk om te doen, maar de laatste weken had ik er geen zin meer in. Duurde allemaal een beetje lang. Maar het resultaat is best leuk geworden :) Ik ben benieuwd naar het cijfer!

Morgen nog 1 dagje school, krantenwijk weer doen en 's avonds met mijn vader en zus naar een Blues night. Ik ben wel benieuwd hoe dat is :) En dan zaterdag met mijn moeder en zus shoppen en zondag hopelijk simsen :D

En dinsdag ben ik jarig :D 17 jaar alweer, de tijd gaat echt snel!
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:Soms wou ik dat ik gewoon nog op de middelbare zat, was zo easypeasy. Nu heb ik amper tijd om te simsen, maar in deze vakantie ga ik dat maar eens mooi doen! omdat het kan!
agree, though
ik zit liever op de basisschool dan, want middelbare was een verschrikkelijke tijd :3
naja maakt voor mij niet uit, want ik heb toch (nog) geen huiswerk of toetsen :3
ik wil weer eens een keer zin hebben om te simmen, maar dat heb ik dus niet x)

morgen om 2 uur ongv uit en dan rond 14.30/15.00 uur thuis :3 muwahaha en dan herfstvakantie
was er wel aan toe heur :3 zo 'druk' gehad :'3
elke woensdag vrij maarnouen :3

en ik ben verslaafd aan 2 nieuwe liedjes van AOA :3 en das leuk

en yay, LeeTeuk gaat eindelijk het leger in, 2 jaar lang geen LeeTeuk, nu de rest van SuJu het leger in gooien en ik ben blij voor 2 jaar :3 god wat hebben die mensen een ego, en zijn ze respectloos tegenover hun sunbae's ookal is het een grap het blijft irritant :'3 attention seeking wh..es
okay ik wind me weer op :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb echt altijd koude handen... Niet dat ik er last van heb ofzo ;3
Heb echt het idee dat het al 6 uur is ofzo.. Komt doordat het zo donker is buiten, denk ik..
En het is weekend!
Volgende week super veel toetsen helaas, maargoed, daarna lekker vakantie :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Onee, ik ben bezig met een stad aan het laden in Sims. Sluit hij opeens af! Heb hem nu net weer opgestart. Nu sluit hij weer af tijdens het laden naar een buurt!

V Ja, heb ik geprobeerd, maar daar doet hij precies hetzelfde.

Laatst gewijzigd door Robin. op vr 12 okt 2012, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^
Heb je al een andere buurt geprobeerd?

Yess. Eindelijk, eindelijk kan ik hair binnen met de sims 2 (dat haar dat ik blond heb gemaakt ook in die catergorie verschijnt) want ik heb 't gister gedaan en toen was m'n haar verdwenen O.o

Vanaaf naar m'n tante om me haar te laten knippen. Of ik hoef dit keer niet.. Je ne sais pas.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Matthieu, tss, sinds wanneer heb jij eerder vakantie dan mij? D:

Oké, lang niet meer geweest in dit topic :')
Ik heb zooooveel zin in Kerstmis, Sinterklaas, Oud en Nieuw en alles eh <3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga morgen met oma naar de stad, 't is nog voor mijn verjaardag en ik heb een (mini) probleem:

Ik krijg 30 euro van oma, en neem zelf ook nog 10/20 mee. Nu wil ik 't volgende doen:

*Sims 3 Diesel accesoires kopen met 10 euro van MIJ en 10 euro van OMA
OF
* Sims 3 beestenbende kopen met 10 euro van OMA en 20 euro van MIJ
OF
* Geen van beide nú kopen, en straks 1 van de 2/ allebei met (waarschijnlijk) mijn eigen geld kopen...

Ik weet 't echt niet, wat zouden jullie doen?
Afbeelding
Koen
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1941
Lid geworden op:
ma 10 sep 2012, 19:15

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Mijn planning voor het weekend:

-Vandaag laat naar bed :D

-Morgen vroeg uit bed :(

-Morgen tot laat opstap in Eindhoven :swing

-Zondag ochtend werken :|

Onderanderen: Kom slaap tekort!
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben minder dan een uur wakker en m'n ochtend begint goed. not! Ik kom beneden, zet water op en maak thee. Ga tv kijken. Boem, tv uit en alle stroom eruit geknald. Ik wil m'n ouders bellen, die met mn broertje ergens anders zijn voor voetbal. Doet de telefoon het niet. Dus gelukkig had m'n mobiel genoeg beletgoed.
Kom ik erachter dat de aardlekschakelaar eruit is. Ik hem twee keer overnieuw omhoog zetten. Vliegt ie er steeds uit. Toen kwam m'n buurvrouw helpen omdat ik er ff niet meer tegenkon. Bleek het de stomme waterkoker te zijn. Die uit het stopcontact gehaald en nu doet alles bet gelukkig weer. En ik dat dat ik een rustig ochtendje kon hebben. xD
Naja, nu kan ik ten minste rustig ff tv kijken. Ik zat echt ff in de stress, omdat de koelkasten en vriezer het ook niet meer deden.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

waah, geweldig :'3
ik werd vanochtend wakker met een verstopte neus
dus ik neuspsray doen, en nu ben ik verkouden en nies ik om de 3-4 minuten x)
en ook blijven mijn ogen vochtig worden waardoor er dus telkens tranen over mijn wangen lopen x)
en nu heb ik thee gemaakt
ik word een theeleut als ik verkouden ben :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Het is weekend en ik heb geen huiswerk meer te doen, en volgende week heb ik vakantie. Gisteravond ging tekenen goed, en heb ik de hele avond gefangirld met een Engels meisje op Twitter, omdat mijn favoriete band haar volgt - ze vroeg meteen of ze mij ook wilden volgen, terwijl wij niet eens echt zo veel praten anders, nawh.
Ik heb een kilo pepernoten in de buurt - serieus een kilo :') - en heb de geweldige, oversized - voor mij dan - koptelefoon van mijn broer op. En nu luister ik muziek en kijk ik TVD.
En oh ja, ik ga drummen - mijn droom sinds ik 10 ben, alleen mocht ik het nooit - en heb ik ook nog iets voor piano, waar ik eerst genegeerd werd. En schrijven gaat sinds een tijdje eindelijk weer redelijk, er komt tenminste weer wat uit.
Ik houd van mijn leven c:
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie