Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 122 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vanochtend om half 8 mijn bed uit, we zijn naar mijn neefjes voetbal wedstrijd gegaan, ze hebben gewonnen met 2-1.
Alleen de trainer van het andere team was dus echt niet aardig, niet tegen het team van mijn neefje hoor, maar met zijn eigeteam, had er 1tje een verzwikte enkel, hij gaat gewoon coachen dat de rest op zijn plek moet en laat dat jochie gewoon huilen. Hartstikke hard aan het schreeuwen tegen die kinderen, gewoon niet leuk meer.

Beneden ook nog even geholpen, alles is bijna klaar, de gang moet zowiezo nog helemaal.
En we kunnen niet meer via de Heinenoord weg, dus we zitten gezellig "vast" op ons eilandje, niet erg ofzo, maar daarom gingen we echt gister gehaast naar de Ikea, haha.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Haha, iknow. We wilden vandaag naar Rotterdam, maar waren vergeten dat de tunnel afgesloten was, dus toen moest iedereen over die andere route. We stonden gelijk al in de file en zijn toen toch maar omgekeerd :sweatdrop

Telkens als ik uit kan slapen wordt ik vroeg wakker. Echt zo vervelend aangezien ik dan doordeweeks weer moe ben.
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ben zo goed in uitstellen! Ik zou vandaag een verslag voor filosofie maken, maar dat heb ik niet gedaan, terwijl ik eigenlijk toch niks beters te doen had.
Nu moet ik dat dus morgen maar doen, en dan heb ik denk ik niet veel tijd meer over om de Sims te doen…

Maandag overigens wel pas het 4e school yeay!
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

gisteravond had ik gedoucht, en toen ik wilde slapen deed mijn gezicht pijn... het was zo onwijs droog dat het pijn deed en allemaal van die schilvertjes boven mijn lip, mondhoeken, neus, oogleden en tussen mijn wenkbrauwen
nu weet ik dus weer waarom ik niet zo vaak mijn gezicht was, omdat het beter is voor mijn huid
en mijn ringvinger was ook helemaal droog en mijn polsen ook...
goh wat houd ik toch zoveel van mijn eczeem :)
tegenwoordig heb ik een nieuw jeuk plekje, 1tje die ik nog niet eerder gehad heb, de zijkant van mijn hand dus nu zit daar een wondje en ook op mijn pols :) hoera
eerst was het alleen pols, toen kwam mijn ringvinger erbij en nu ook de zijkant van mijn hand, ben benieuwd wat mijn rechterhand nog meer in petto heeft
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pfff wat is het leven toch weer leuk... :D

Dilemma met een jongen, Dilemma over morgen (verjaardag van me broer maar ben nog steeds erg erg erg boos op hem dus moet ik gaan omdat hij me broer is of niet omdat ik nog boos op hem ben??), Ziek, Vogel blijft en blijft schreeuwen, de hele ochtend al.... nu nog.... Joepie.. xD

En ik schaam me echt dood... gister op stage, ik liet ALLES uit me handen vallen zodra die jongen voorbij liep xD en eergisteravond gooide ik een bord bami over me heen, alles lag in me shirt -.- wat is verliefd zijn toch leuk ...... :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb nog steeds niet gegeten vandaag maar ik heb ook geen honger ofzo.
Naja, ik zie wel of ik wat pak vandaag, zolang ik geen honger heb.

En bijna alles in de woonkamer is klaar beneden, en stiekem hoop ik dat Saartje gezellig bij mij op de kamer blijft staan.
Nog steeds vaag dat het zo gevoelig ligt. Als ik wil kan ik zo gaan janken, maja, ik had er vooral weinig "vrede" mee omdat ze die ochtend nog liep, en ze trippelde nog rond zoals altijd. Als ze nou echt zo was dat ze echt niet meer bewoog, maar dat was ze helemaal niet. Ze begroette me ook nog gewoon en kwispelde nog enzo ><

Iig, gister is mijn vader 51 geworden. En de dag daarvoor zou Sara 14 worden en de dag daarvoor is de hond van mijn oom & tante 3 geworden.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag heerlijk in mijn zondagse kloffie een beetje zitten knippen en plakken voor school. Wat heb ik toch een leuke opleiding :P

Morgen weer naar school van kwart voor 9 tot kwart voor 5. En dinsdag en woensdag ook en dan donderdag met de klas naar de woonbeurs in Amsterdam :D Heb er wel zin in :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^Reclame in je Sig, niet in het WWJK :)

~

Druk weekend weer gehad, kan tegenwoordig niet meer stil op mijn bibs zitten. Zucht. Soms vermoeiend, maar ach, het is het waard. Nu even lekker op de bank met mijn nieuwe slofjes aan <3
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Jaaaaa vrij vandaag!
Er vielen sowieso al lessen uit omdat 1 docent ziek is, en 2 op brugklaskamp. Nu is de enige docente waar ik les van zou hebben, ook ziek. :D
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ugh nog steeds ziek :c Gister ging het al een stuk beter, maar vandaag weer helemaal prut :/ Nog maar een dag thuisblijven en goed uitzieken. Hopelijk ben ik morgen weer beter, ik ben al sinds vorige week zondag bezig :// Njaa, een voordeel van ziek zijn is dat ik wel Borderlands 2 kan uitproberen c: En extra lang weekend ^^

Zondag eindelijk naar Dead by April met Jos en nog een vriendin ;D Eigenlijk was dat concert in mei en was het een cadeautje van Jos voor onze half jaar anniversary, maar het concert ging niet door door medische redenen ofzo >.< Maar zondag is het eindelijk zover ;D Ik heb er echt super veel zin in! ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

This nu gewoon aan het stormen buiten! Als het waait, en je probeert er tegen in te lopen, ken je gewoon gaan hangen in de wind en je valt niet ;o
Alleen mijn kat is niet binnen, hopelijk zit hij ergens onder een auto te schuilen, met dit weer (en oud&nieuw) heb ik het liefst al mijn beesjes binnen.

EDIT;

Me pa is echt een zielige film aan het kijken I AM LEGEND en daar wordt een hond ik verwond, je mag vamij iedereen verwonden, maar je blijft van de dieren af! Ik moest toen echt hard janken toen die hond verwond werd ;3
Dat was echt een dikpunt aan de film, maar verder isie wel goed.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

blegh :'3
was vandaag pas om kwart over 6 thuis, en ik kwam van school
'k was pas om 5 uur uit, en ik had de trein van 17.23 kunnen halen, but ik ga niet haasten terwijl het regent en dan ook nog moeten staan in de trein :'3
neen ik ga liever later en dan kunnen zitten
en mijn oortjes waren vandaag een beetje half dood aan het gaan, en nu heb ik nieuwe oortjes :3 gelukkig wantde oortjesdie ik heb kun je volgens mij niet in de winkel kopen, but whatever :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie