Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 104 van 305

Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

AnsjJ2 schreef:Bas is erg nieuwsgierig :P! Maak jij niks mee Bas??

Mweh laatste vakantie week is aangebroken, vandaag rooster ontvangen.. Op zich wel een goed rooster, maar liever meer vrij xD! Achja, tijdens de les Simsen is ook niet verkeerd :P (A)
HELAAS niet nee…
Mijn leven is nogal euh.. saai…
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben sinds gister terug van vakantie. We hadden op niet zulk warm weer gerekend omdat het Noord-Frankrijk was, maar het werd wel 38 graden :O

En ik las vanochtend dat Avril Lavigne en die zanger van Nickelback (naam vergeten :$ ) gaan trouwen. Ik wist geneens dat die 2 een relatie hadden joh. :)
Iig wel grappig. Ik luister best vaak naar hun muziek.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ben weer thuis :)
Leuke vakantie, heeft mijn zomervakantie toch wat opgefleurd. Ik heb gister zelf ook nog evenop de scooter gereden die we gehuurd hadden :)
Hij was groen, een retro groene scooter.
En de dag daarvoor kreeg mijn opa een slagboom op zijn neus xD
Bril was niet kapot.
En mijn oma die was ook weer eens eigenwijs en heeft een korrte route genomen met het afval weggooien, en toen viel ze. Mijn moeder isde enige die nietbgevallen is.
Me pa en ik zijn namelijk gevalleen met de scooter, ik reed weg maar me pa trok zijn voet niet in dusbdat ding was uit balans dus vielen we zo in de aardappels, haha. Ik heb alleen een geschaafde elleboog en een dubbelgeklapte enkel, niks ernstigs dus. Me pa heeft een kapotte knie, snee in zijn vinger.
We hebben tegen die man waar we de scooters huurden gezegd dat met de scoot op zijn standaard zetten iets geraakt heeft, tegen de rest dat me pa zijnn evenwicht verloor en het echte verhaal heb je net gelezen.
Dr zat op die scooter een begrenzer tot 25. Maar we zijn toch met 55 de Kauberg afgekomen, haha.
Kortom, een fijne vakantie en jammer dat ik weer terug ben.
En ik heb het kaartspel dertienen geleerd
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Pff, rooster is bekend. Blijkt dat ik ten minste 1 vak niet volledig kan volgen, en misschien zelfs 2. Ik moet maandag dus maar even overleggen met mijn mentrix…
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb weer wat geld gespaard om het huisje op te knappen en ik heb me nu op de badkamer gericht.. Twee kasten halen wat kunst plantjes en iets om de handdoeken aan kwijt te kunnen... Ik hoop dat mijn moeder morgen wilt rijen naar de Ikea, die zit jammer genoeg niet hier in de stad maar een stad verder op :P Ik ga haar chanteren als ze rijt trakteer ik op een ontbijt (A) Heb echt zin in dat dan alles aan kant is in de badkamer, want het blijft een zooitje daar.. Flessen shampoo, was middel &verzachter, make up overal XD als die kastjes er dan zijn is alles weg gewerkt.. En dan maar wachten op nieuwe tegels van de woningbouw. Nu hebben echt z'n poep kleur ><!

En dit weekend ook mijn PC weer naar de slaapkamer overzetten, studie klaarmaken! Woensdag begin ik weer, gelijk een relaxte dag. Half 9 tot kwart over 12<3 Het enige nadeel is dat ik begin met Linux Course 2.. Niet zo heel veel zin in.. xD
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik begin nou toch wel erg zenuwachtig te worden voor het nieuwe schooljaar. Het helpt ook niet echt dat ik nog steeds niet weet in welke klas ik zit. Zou wel handig zijn aangezien maandag de school weer begint 8-)
En ik wordt misschien nog wel nerveuzer omdat al de mensjes waarmee ik het meeste omging van school af zijn. Niet dat derest onaardig is hoor, maar die ken ik nog maar een jaartje. En nu moet ik een nieuw pauzegroepje vinden :sweatdrop
Nja ik hoop maar dat dit jaar alles goed gaat :S

\/ Als het een kras is kan je er weinig aan doen, maar als hij je echt opengekrabt heb zou ik het toch maar even ontsmetten.

Laatst gewijzigd door Charge op vr 24 aug 2012, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zoetje753
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
283
Lid geworden op:
do 05 jan 2012, 09:23

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

ik heb gister the hunger games gekregen, en toen ik hem open maakte viel hij uit mijn handen en toen was het schijfje kapot XD dus toen heb ik vandaag geruild, en nu ben ik blij ":D
~RAWR~
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag weer kranten bezorgt in mijn oude vertrouwde wijkje. Vorige week had ik folders voor een andere wijk. Het was echt super veel! Maar gelukkig was het maar eenmalig.

En net met mijn moeder in de stad geweest. Ik heb nieuwe schoenen gehaald, een vestje en een ring :D En nu maar weer wat zuiniger doen met geld, want straks als ik weer naar school moet moet ik ook elke dag de trein betalen. Dat is bijna 50 euro in de week :O
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie