Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 91 van 305

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Alan
Fijne vakantie en ik ga ook erop hopen ;p

Ilja is in minder dan een kwartier dr bal kwijt geraakt. Ze drentelt nu de hele tijd om me heen omdatze de tennisbal wil. Ik heb haar die gister gegeven, en ze vind hem leuker als haar andere ballen, ze werd helemaal gek joh! En ze holde hard, serieus, ze is echt snel! En sterk, net trok ze mijn arm er bijna af, en ze is een hondje van 10 kilo. Ik kan haar nog op tillen. Ze is ook een beetje rrg brutaal aan het worden, ze bijt naar je vonger en blaft alles je foei zegt. Dat wordt wat als ze in de pubertijd komt.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Gister met Jos naar Walibi geweest ;D Het was echt super leeuk! We hebben 7x de Goliath (waarvan 2x helemaal voorin en het aller laatste ritje van de dag), 2x Speed of Sound, 2x Xpress, 2x El Condor en 1x de Robin Hood ;D Ik heb ook een mega grote suikerspin van Jos gekregen ;D Straks gaan we wafels met witte chocola maken ;D
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

o0simsfreak0o schreef:ik ging bijna dood toen ik deze zag :'3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

er is niemand op msn wie ik met deze dingetjes kan spammen, dus waarom niet een heel veel mensen hiermee spammen :3
omg dat is gewoon

lmao

:'D

ik denk dat ik mijn sims weer eens ga afkloppen en opnieuw installeren q v q;;
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga een week naar walibi en dolfinarium met een groepje uit me klas (krijgen les in zoogdieren trainen in het dolfinarium en slapen in walibi xD) In week 36. Volgens mij is dat 2 tot 7 september zo uit me hoofd........
Afbeelding
Bas
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2692
Lid geworden op:
vr 13 apr 2012, 20:09

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Ahw, beterschap!

Vandaag hoef ik helemaal níks te doen, dus dat wordt de Sims spelen! ^^

edit: Iemand vroeg of ik zin had om te gaan trainen (zwemmen), dus daar heb ik maar 'ja' op gezegd. Ik mis het water echt!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Er komt waarschijnlijk seizoenen <3
Zag het net op Tumblr. En zo de sims opnieuw installern, blegh. Geen zin in! Maja, je bent wel gelijk je troep downloads kwijt, moet alleen niet vergeten alle save bestanden naar een ander mapje te knippen, evenals mijn .sim s, anders ben ik alles kwijt ):
Ilja ligt heerlijk op haar ruggetje te slapen, ik weet nu al dat ik niet zonder haar kan, zeg maar, dat je in een vrij korte tijd al zo van je hondje kan gaan houden <3
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

mijn dromen zijn raar :3
ik droomde net dat we pauze hadden op school, dus gingen 2 vrienden en ik naar een sloot ofzo omdat het warm was
en toen hing er magisch in de lucht een klok...
en toen kwamen er opeens 2 mensjes langs die ons wel naar school wilde brengen omdat we anders te laat zouden komen
en toen ik in die auto zat, kwam ik er achter dat ik mijn schoenen niet aan had, maar dat ie nog bij die sloot lagen
dus ging ie terug rijden, en toen waren we opeens op school en had ik mijn schoenen nog niet
en ik was like 20 minuten te laat op school, toen ging ik naar mijn docent en vroeg ik of ik mijn schoenen mocht halen want die lagen nog bij die sloot
en toen was mijn moeder opeens op de parkeerplaats bij school
en reed ze me naar waar ik dacht dat mijn schoenen lagen, maar er was helemaal geen sloot in de buurt
en toen ging ik een trap af en waren er drugsdealers(like wtf :'3)
en liep ik de trap weer op, en gingen we bij deuren aan bellen om te vragen of ze mijn schoenen hadden
en toen werd ik wakker, maar had ik mijn schoenen nog steeds niet :3

en net, toen ik naar beneden ging om thee te maken, ging het beeldscherm van de computer van mijn ma opeens aan en uit, zomaar uit het niets en dat was eng :3

ik voel me net zo een klein kind die zijn levensverhaal vertelt x)
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Waarschijnlijk zal ik de Sims 3 niet echt meer kunnen spelen, erg jammer maja. Mijn eigen schuld. Had ik maar bij mijn pc moeten blijven toen ik dacht dat ik 'm uitzette. Wel jammer, maargoed, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. En ik ga geen nieuwe pc kopen want deze is nog geen jaar en ik denk dat garantie niet geld als hij niet goed werkt door je eigen schuld. Erg jammer, maja.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Alan Stanley schreef:Ik vertrek zodadelijk op vakantie! :D

(En ik hoop stiekem dat er binnen 10 dagen een leuk verrassinkje op mij te wachten staat. Ik zal EA een zeer subtiele hint geven:

KONDIG SIMS 3 SEIZOENEN AAN!

Alvast bedankt, Alan Stanley :laugh )

http://www.simsnieuws.nl/2012/08/02/de- ... sims-site/
:lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Nu in Walibi, echt het beste weer daarvoor. *Ahum*
Maarja, het begint al beter te worden.
Ik zag net een jongen die heel erg op Dave leek. :o

De El Condor is helaas dicht, hopelijk gaat ie zo weer open. Goliath is het leukst, raad ik iedereen aan!
Afbeelding
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kan echt nu al niet wachten op seizoenen! Ziet er zo gaaf uit :D En dan komt supernatural ook nog en ik moet ook nog showtime en diesel! Ik kom geld te kort :( En eigenlijk wil ik gaan sparen voor een laptop, maar dat komt er zo niet echt van..

Vanochtend gezwommen maar helaas was er maar een kwartier zon en daarna werd het heel erg bewolkt. Toen hebben we nog in de kleedkamer gewacht tot het weer wat zonniger werd, maar helaas. Dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan. En natuurlijk schijnt de zon nu volop nu we thuis zijn :glare
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^^Ik vond de Goliath niet zo leuk toen ik er in ging 3 jaar geleden... We gingen er in nadat het had geregend, dus wij klaar met de rit: Willen de riemen niet meer los. Moesten we nog een keer.. ik dacht: O god ik eindig zoals in final destination ..... :|
Mja ben er heel uit gekomen xD

Ik ben aan het Simsen, heb al 2 Simbots gemaakt en de maker van de Simbots heeft nu een tweeling gekregen.. Voorlopig kan ik de derde dus niet maken XD

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie