Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 26 van 305

Gebruikersavatar
Memii
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
161
Lid geworden op:
za 11 feb 2012, 21:26

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

FranSor schreef:Argh! Ik kan wel even wat internetliefde/knuffels gebruiken. :(
:knuffel

Ben aan het twijfelen of ik nu wel of niet een tablet zou kopen... :?
- I will be rising from the ground, like a skyscraper -
Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

zalig zo 2 weken vakantie!Morgen ga ik met een vriendin naar The Hunger Games kijken.Heb wel hoge verwachtingen omdat ik er veel goeds heb over gehoord.Vandaag is een lui dagske met veel sims :)
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb de laatste tijd echt een rothumeur. Iemand tips om weer vrolijk te worden? Kan ze namelijk goed gebruiken. Ik heb zowat de hele chocoladevoorraad opgegeten en zelfs dat werkt niet xd
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

^ Daar heb ik ook last van, vooral vlak voor mijn menstruatie. De chocoladevoorraad plunderen helpt dus niet. Uuhm, ga naar buiten en doe iets creatiefs zoals; schrijven, tekenen of muziek maken..

En spreek veel met vrienden af en ga leuke dingen doen. Lekker actief, waardoor je niet aan je humeur kunt denken. Of ga een avondje comedyseries/films kijken. Gewoon leuke dingen doen dus. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik heb zin in donderdag middag half 5: Lekker lang weekend! En dan ga ik eens lekker Simsen, heb ik wel verdient dacht ik zo :D Plus ik denk dat ik de berging binnen eens ga opruimen. Dan heb ik nog meer plek voor rotzooi :D YAY! xD
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Heb nu pas weer internet, echt super irritant, vooral als je een paar dingen voor school moet doen dat je niet kan doen zonder internet ><
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Spier in nek verrekt door trampoline - moest er een keer van komen, mensen zeggen al zo lang dat ik een keer normaal moet doen en geen trucjes zelf moet verzinnen- maar nu is het al zo verminderd dat ik d sjaal -die daar perse voor is geloof ik 0.o- al af kan doen :D Werd ook tijd, hij werd koud en ik wil graag dat de oven niet ontploft, haha.
En huiswerk toch maar aan de kant geschoven, het werd toch niets. En wooh, op een bepaald forum nog maar 40 posts 0.o Ik lees wel veel, maar reager nooit, slecht, slecht xd
Dus maar even spamattack daar, en misschien zijn daar oook wel mensen online met wie ik onzin vol kan praten :'D

En mweh, Nano faalt. De Nanodag is verpest door die nekpijn, aangezien ik me voor geen meter kon concentreren. Dus deze week nitrooo, en hopelijk inhalen. Ik stress alleen maar als ik de hele tijd achterloop xd
Woeh ;D
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik kom er net achter dat ik alweer bijna een maand en een jaar lid ben hier op Simsnieuws o:

De bovenbouw heeft toetsweek, dus bij mij valt er lekker veel uit ;D Daardoor kan ik lekker veel schrijven. Echt heerlijk dit weekje ^^
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie