Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 17 van 305

Gebruikersavatar
SIMSLOVER
Mest analist Mest analist
Berichten:
564
Lid geworden op:
vr 16 apr 2010, 16:36

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik ga foto's maken van mijn oma voor een schoolopdracht.Het moet wel analoog,das wel irritant want je kan dan je foto's niet zien en met ontwikkelen kan het dan ook eens mislukken.Maar het is wel leuk als je resultaat dan ziet
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ugh. Ik heb geen zin meer vandaag. Alleen maar huiswerk maken, Jos missen, afgezeken worden. Buuh x33
Was het maar gewoon morgen. Want dan ga ik naar het concert van Simple Plan ;DD Heb er echt super veel zin in ;DD
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Ik moet vandaag huiswerk maken, maar alles lijdt me af. Dat heb ik altijd wel, maar toch heb ik het af. Maar het is zo saai. :(

Vanavond met een vriendin oppassen bij mijn buurjongetjes.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Echt.. super raar. o_o

Mijn broers lamp uit zijn kamer is verdwenen. (lampje van zijn plafondlamp)
Ik heb hem niet, hij ook niet en me vriend ook niet. Hij is ook niet gevallen, want er ligt niks op de grond. Het is gewoon verdwenen.. o_o;; Echt.. super freaky. D: *bang*
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Vandaag naar Duitsland geweest, mijn vader wilde de IPad 3 hebben en daar is hij al uit, dus hij heeft nu de IPad3 en ik heb de IPad1 van hem overgenomen, waar ik nu op zit. Best wel erg eigenlijk, we hebben 3 Ipads hier in huis :sweatdrop

Ook gewerkt aan aardrijkskunde, ik moet een voldoende hebben voor de repetitie aanstaande maandag.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Lalala, zometeen maar weer gaan simsen, gelukkig mijn huiswerk voor het grootste deel al in de les gemaakt. :D
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Was net voor school bezig, moest wat info over tatoeages opzoeken. Ik ben op de site van nrc wat info aan het bekijken, kom ik bij een krantenartikel over zo'n evenement voor tatoeages. De laatste foto's gingen over mannen die zichzelf met behulp van piercing door de lucht lieten zweven :O. Het zag er zo eng uit, ik was echt geschokt dat mensen zichzelf zoiets aan willen doen :scared

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie