Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

6085 berichten • Pagina 7 van 305

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

mijn computer gaat het binnenkort begeven denk ik

hij flipt de hele tijd ;ss

vannacht bij een vriendin gelogeerd was echt gezellig (:
nu vanavond trainen -in de vakantie, onder de finale van wie is de mol GRRRRRR-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Evelieen schreef:Over een halfuurtje naar lmfaoooooo :D :D
Is dta in de Heiniken Musical Hall?

Heb nieuwe leren(!) paardrijlaarzen, 100 euro. Ja ik weet het, erg duur. Maar volgens mijn instructrice heb ik ze echt nodig, en zij weet het wel beter. Het is natuurlijk niet gegaan zonder ruzie, maargoed, heb ook gelijk een nieuwe zweep gekocht.

En heb ook een paar nieuwe Nike's. We liepen dus in Amsterdam en hadden net wat gekocht bij de FEBO (een kroket was mijn lunch :sweatdrop maar ik eet toch haast nooit zoiets dus 1x kan niet zoveel kwaad) en toen zag ik binnen dus die Nike's, maar ik had eten, mijn vader had 't al op en liep al naar binnen. En later had ik een paar nieuwe Nike's. De gene die ik nu heb heb ik helemaal kapot gelopen, en mijn moeder zei zo van, 'dan kunnen deze dus aan als je iets in de modder gaat doen ofzo', en ik: 'Grr, kan ze nog wel aan hoor. Ze zijn van mij'. Dus eigenlijk bestwel veel voor mij gekocht, maargoed, het is zo'n leuk paar Nike's (ze zijn zwart en dan zit er ook zo'n donker zebrapatroontje in, super leuk!) en ik wil nog een model Nike's als mijn allereerste, maar die vind ik nergens. Mss in Frankrijk? Daar komen ze vandaan..
En bij die Decatlon, waar ik al die paarden spullen gekocht heb, was volgens mij LMFAO, en me moeder zo van, 'wiee?', en ik tegen mijn pa, 'je weet wel, van Sexy and I know It enzo'. Mijn pa gaat nog wel aardig mee met zijn tijd qua muziek, maar mijn moeder totaaal niet =3

Zo, ook weer een lange WWJK post van mij ;p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

omg, ik hoop niet dat mijn eten gaat ontploffen. ^^'

Eerste keer alleen zelf eten doen is best eng.. o.o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Net naar de stad geweest.. Deel 2 van seizoen 2 van Glee gekocht, en blauwe allstars n_n
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Evelien
Wat een goeie plaatsen, had er wel bij willen zijn ;o

Weet iemand nog een lekker recept? Mijn pa en ik gaan koken dit weekend. En we weten nog niks ;3
En vanavond lekker simpel: pizza's

En binnenkort weer naar school ):
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2256
Lid geworden op:
za 19 jun 2010, 17:17

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

@Evannahsue en @Simmielove
Ja klopt, we stonden echt dichtbij :D We stonden eerst een beetje in het midden, maar telkens als de lichten even uit waren gingen we stiekem wat naar voren en toen stonden we op het laatst helemaal vooraan :D Het was daar trouwens veel minder dringen dan in het midden ;o

____

Home alone = hele avond kijken wat ik wil :3
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Wth, 5 minuten staan ong. mijn foto's online op deviantART, 4 zetten hem bij hun favorieten, 2 reacties, en een paar watchers. O.O
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt Topic

Liza schreef:Wth, 5 minuten staan ong. mijn foto's online op deviantART, 4 zetten hem bij hun favorieten, 2 reacties, en een paar watchers. O.O
Ik wist niet dat je dA heb xD

Dat heb ik ook soms, als ik een goede tekening online zet heb ik binnen 5 minuten 10 favourites, 7 reacties en 5 watchers
xD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie