Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 241 van 250

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

de stinkende geur in huis is een stinkgeur
de hele dag zit mijn neus verstopt en precies nu niet :'3
en buiten stinkt die stinkende stink geur nog erger
het ruikt naar verbrand rubber ofzo
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

o0simsfreak0o schreef:de stinkende geur in huis is een stinkgeur
de hele dag zit mijn neus verstopt en precies nu niet :'3
en buiten stinkt die stinkende stink geur nog erger
het ruikt naar verbrand rubber ofzo
Hm, ik was vanmiddag aan het solderen met reinigingsflux en had het raam dicht zitten... Kamer stinkt nog steeds en neus verstopt. Woon je naast mij, ofzo? :lol
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Gisteren met een aantal vriendinnen afgesproken en high tea gehad bij een vriendin c:
Daarna naar het meertje daar in de buurt gegaan, starwars gespeeld met het riet :'3

En nu heb ik last van m'n enkel ;__;
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Yeey, samen met mijn vader macarons gemaakt, yum <3

En ik ga alweer een nieuw verhaal beginnen, dankzij Marlinde :p

En ik heb alweer 3 cd's besteld <3
Does This Look Infected van Sum 41, Chuck van Sum 41 en Dirty Work van All Time Low <3

Oh, dat nummer heb ik nog niet geluisterd ;d
Vooral Time Bomb, en That Girl :3
v

Laatst gewijzigd door Simsfreak op zo 12 feb 2012, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Bubble
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
di 12 jul 2011, 16:27

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^Dirty Work van All Time Low is zo awesome <3 Eigenlijk zijn bijna al hun liedjes awesome, maja.

Vandaag begonnen aan een 100 vampire challenge. Ben benieuwd hoe het gaat.. Ik weet alleen nog niet of ik het ga posten op het forum.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Heb 2 nieuwe boeken gekocht, waatonder de Graphic Novel van Twilight, heb m'n toch maar gekocht (:
dan komt als het goedis dinsdag deel 2 binnen. Kan niet wachten ^.^


EDIT;
BEn vanochtend ook gaan squashen met me pa, het stond qua sets 1-1 en bij de derde set 18-16 voor me pa, en toen ging het licht uit ;3
Alleen had me vader net geserveerd, en ik zag het balletje niet, vloog dat ding haast m'n shirt in... =3
En het andere boek dat ik gekocht heb is deel 1 van De Grijze Jager. Voor 5 euro bij V&D. Alleen had ik het derde boek gepakt, en bij de eerste 2 boeken stond dat het boek 5 euro was, wij naar de kassa. 14,95 slaat hij aan, dus ik zei dat, zij bellen. Ze zei na het bellen dat het boek gewoon 14,95 kost, dus ik dat boek halen waar het stickertje op zat, nou voor 5 euro meegenomen, wat bleek (had me moeder gezien) dat de uitgaves anders waren, dus ik qua kaft gewoon een ander boek heb (de kaft heeft een andere vorm) maargoed. Op dat stickertje stond dat boek 1 5 euro was. Dus 'k heb 'm lekker goedkoop ;P
En die Graphic Novel van Twilight komt uit een stripboek winkel, we alle drie gelijk aan The Bing Bang Theory denken, haha. Maargoed, hij was daar best goedkoop 12,75. Goedkoper als bij Bol.com en andere. Maargoed 'k heb 'm en het andere deel is besteld (=
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten