Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 234 van 250

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Dat iemand moet bellen, aangezien ik wil vragen of ik wat verkeerds gedaan heb :|
En het was super melig, ik ben de hele middag met een vriendin op het ijs geweest xD
En ik werd ingepeperd door mijn kleine buurjongetje xd
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik heb echt een hele leuke blazer gekocht bij The Sting! :D Hij was wel duur, €50, de helft van mijn kleedgeld :O Maar de kwaliteit is echt heel goed, dus daar kan ik ook wel lang mee doen. Blazers zijn altijd wel handig.

En verder heb ik net weer eens lekker de Sims 3 gespeeld. Straks misschien nog keyboard spelen, ben echt verliefd op mijn nieuwe keyboard :D Hij is zo lekker groot (1,5 m)!
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ Gaaf! Ga je YouTube filmpjes maken?

Het plan was om vandaag te gaan Simsen, maar is weer niks van gekomen. Veel te koud in de slaapkamer, daar staat mijn PC. En aangezien het slecht geïsoleerd is, is het echt niet te houden hier binnen. De hele winter ging het nog wel, maar nu kunnen we echt niet zonder kachel en vesten ergens zitten. Zelfs de badkamer is ijs en ijskoud... Echt niet leuk om in te douchen ><
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Ans: Hihi, nou zo goed ben ik nog niet :) Ik speel weer sinds februari vorig jaar, heb les sinds oktober, maar 5 jaar geleden heb ik ook een jaar gespeeld. Ben dus nog niet heel goed :P
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ben eindelijk verder met GTA dat heeft echt lang geduurd zeg. Ik hrb nu dus die middelste wereld ding vrijgespeeld. Nu naar beneden en dan verder spelen.en mijn moeder heeft echt erge pijn bij haar heup, en ze mag geen deklofinac gevallen slikken vanwege de bloedverdunners die ze slikt..
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ga dadelijk op kraam visite ^^, vriendin heeft een baby uitgeplopt. Dus ga ik samen met mijn moeder even dat mormel bekijken :P (grapje)


EDIT: He bah , het jongetje van 10 dat vermist was, is dood gevonden :(
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Net geschaatst, en straks weer met Eline ;3

Niet met Eline dus omdat ze weer dsabbdlhsa moeilijk moet doen als altijd, jezus ;s
Het is ook altijd hetzelfde met haar ;s
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik heb een iPhone! En met deze iPhone heb ik besloten dat ik bewuster om wil gaan met wat ik eet en hoeveel ik beweeg. Ik heb een application gedownload waarin ik bij kan houden wat ik eet en hoeveel ik beweeg. Ik wil er voor zorgen dat ik elke dat ongeveer 200 calorien meer verbrand dan dat ik eet. Dit wil ik proberen door tijdens youtube filmpjes rustige cardio oefeningen te doen, naar de sportschool te gaan en door, wanneer ik niet naar de sportschool ga, mee te doen met work outs van youtube mensen. <3 Youtube

Let op: Ik wil bewuster met mijn eten en lichaam om gaan, ik ga mezelf absoluut niet uithongeren en ik moedig mensen ook niet aan om dit te doen! Mochten jullie nieuwsgierig zijn dan zal ik af en toe een update posten over hoe het gaat, of ik het volhou en wat ik doe om meer te bewegen zonder extreem te worden. :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten