Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 232 van 250

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3423
Lid geworden op:
ma 27 dec 2010, 21:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@Evelieen Gaaf! :o

Ahahaha, ik ging samen met mijn beste vriendin heel melig naar auto's zwaaien en naar iedereen heel hard hoi roepen xD
Eeeeen ik ging een soort van basis free runnen :3 Nee, oké, verre van, maar ja, het was het beste wat ik kon doen xD
Over ijs rennen, en dan over een soort heuveltje springen waar ook nog riet opstond enzo :3
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ Goed laten rusten en insmeren met spierzalf. werkt het beste bi mij altijd :)

Vandaag had ik een blunder gemaakt. Ik dacht ik ben vroeg uit, neem de trein naar Arnhem Centraal vanaf Arnhem Velperpoort.. En dan gaat die trein weer terug naar Velperpoort en de halte waar ik moet uitstappen. Ik dacht ; lekker warm.. Niet dus, kon op centraal uit stappen en 18 minuten langer in de kou wachten dan de oorspronkelijke trein .. GRRR. Nja toen boodschappen gedaan en wat gesimst en geupdate.

En nu staat de kip in de oven.. Hopelijk is die snel klaar


V Ik moet ook altijd de trein richting doetinchem hebben. Ik moet er (Zoals velen) uit bij Zevenaar.Zit je toevallig op Rijn IJssel Locatie velperweg?
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

/\/\

Das meestal zo bij arnhem centraal.. Duurt altijd langer dan gepland :/

Woon je daar in de buurt dan? ;o ik moet altijd vanuit school op arnhem velperpoort opstappen richting doetinchem om naar huis toe te gaan ^^
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Pff, mega moe.. Nu maar eventjes simsen, dan hw maken en leren, en dan hopelijk nog even The Vampire Diaries kijken c:
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Robin_Sim schreef:Ik ben een verslag aan het scrijven over het Skiën dat ik afgelopen week heb gedaan, maar ik loop vast!
want is het: geskiet of geskied? :sweatdrop

MENSJES HELP!
Geskied toch?? xD

OMG! Ik ben zoooooo blij! Net een mailtje van mn docent gehad dat ik mn eerste hertentamen heb gehaald en dus het vak heb afgesloten :D :D :D En ik dacht nog wel dat ik het nooit zou halen o.o Kom ik vannochtend aan bij de collegezaal, ben ik daar helemaal alleen. En ik was al gestresst omdat ik het idee had dat ik niets wist, bleek dus dat ik de enige was die deze herkansing ging doen xD Zat ik daar met een docent in mn eentje in de collegezaal... awkward! Maar nu heb ik het toch gehaald! Yeaaaaaaaaaaah! :D
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Robin_Sim schreef:Ik ben een verslag aan het scrijven over het Skiën dat ik afgelopen week heb gedaan, maar ik loop vast!
want is het: geskiet of geskied? :sweatdrop

MENSJES HELP!
Het is toch geskiet? Ik gebruik altijd het ex kofschip als ik er niet uitkom.

Zo weer WIDM kijken :swing
Gebruikersavatar
Saphira
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
wo 24 mar 2010, 19:24

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

@ AnsjJ2

Ik moet er ook bij Zevenaar uit :o ik woon daar XD nja... Tis maar wat je Zevenaar woont, woon in de nieuwe wijk tussen Didam en Babberich en voor t gemak noemen ze t maar Zevenaar xDD

Nee, ik zit op Helicon in Velp :] Op de larensteinselaan :P tis een groene school en volg de opleiding Dier & Gedrag xdd

Edit: vriendin van me zit wel op rijn&ijssel, weet alleen niet welke straat dat is XD bij t kruispunt (zijn er zoveel daar weet ik xdd) dat als je eraan komt rijden van velperbroek afkomt, naar links naar t mini - tankstation gaat en rechts naar rijn&ijssel xd

Andere vriendin van me zit op de rijn&ijssel dichtbij velperpoort :P

--

Heb Jade Dynasty geinstalleerd, nu eens ff kijken wat van spel het is :]] Dadelijk stageverslag maken, honden uitlaten maar ik zie dus nu dat me raam wit is van de sneeuw ._.''

En spiegel-spiegel glad ijs hier :33 Heb alleen geen schaatsen XD

Laatst gewijzigd door Saphira op vr 03 feb 2012, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik ben net door een ENORME sneeuwbui naar huis gefietst. In die 3 minuten ben ik ook nog eens helemaal doorweekt geraakt doordat ik tegenwind had. De sneeuw kwam gewoon onder mijn jas :glare

Maargoed het is best mooi om naar te kijken enzo xD

Weergave- en sorteeropties

Gesloten