Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1651 berichten • Pagina 31 van 83

Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Het grote school-topic

Ik moet eigenlijk voor maandag nog 4 theaterverslagen maken van 3 pagina per toneelstuk... Maar ik lever het woensdag wel in waardoor ik dus nog 3 dagen heb... Ook veelste weinig. :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Het grote school-topic

Wanneer wordt de tentamenweek afgeschaft? Ik zit nu al een uur of twee naar mn statistiek boek te staren, maar ik snap er nog steeds niets van...
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Kaliope
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
wo 31 aug 2011, 18:37

Re: Het grote school-topic

Weet er mss iemand van jullie nog leuke schoolgrappen.
Want het is binnekort Chrysostemos, dan vieren we de laatste honderd dagen van het schooljaar en dan mogen wij de school zowat op kop zetten.
K zoek nog een paar originele en leuke grappen.
Dus niet 'op het brandalarm duwen' of 'de brandblussers in de gang leeg spuiten' genre grappen.
Maar echt zo leuke dingen zoals bv. de bureau van de directeur vol met balonnen steken.

alvast bedankt ;)
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Het grote school-topic

@Kaliope Vorig jaar heb ik examen gedaan en de examenklassen mochten dan altijd een dag aan de examenstunt besteden. Helaas werd het in ons jaar afgeschaft, omdat het de vorige jaren een beetje te ver gegaan was XD Maar, natuurlijk hadden wij wel een aantal kleine stuntjes gedaan. We hadden idd de personeelsruimte vol met ballonnen gegooid en we hebben de hele dag koffie/thee/chocomelk gehaald uit het automaat uit de personeelsruimte. Verder mochten een aantal mensen een hele dag meelopen met een bepaalde leraar (daar moest je je wel voor inschrijven) en dan konden ze de hele les van een andere klas dus verstoren. Ik vond dat echt een dom idee, maar goed xD Verder hadden we ook nog een wedstrijd tussen leraren en leerlingen in oud-hollandse spelletjes (heb ik ook niet aan meegedaan, want daar had ik geen zin in xD). Verdere stunts die ik heb meegekregen: kakkerlakken loslaten (geen wonder dat het bij ons afgeschaft werd...), paardenpoep in het snoepautomaat, water en meel gooien naar de leerlingen die op de fiets kwamen, verkleden (geen idee waarom ze dat deden...), wc-papier door de aula, post uit de postvakjes van leraren verwisselen, met de brandslang voor de ingang gaan staan en iedereen natspuiten, deuren uit de toilethokjes halen, een of andere soort stinkbom verstoppen ergens op de gang (geen idee wat het was, maar het stonk xd), waterballonnen gooien tijdens een les (ik weet niet of er bij jullie ook lessen zijn op die dag), verkleden als politie-agenten en bepaalde docenten arresteren (bij ons op school hadden ze dat heel leuk geregeld met een wijkagent, die kwam een docent ophalen met een politiebusje en die heeft toen een uur in de cel op het plaatselijke politiebureau gezeten xd), springkussen huren en in de aula neerzetten, alle stoelen op het sportveld neerzetten, bepaalde gangen afsluiten, een aantal letters van de naam van je school afplakken (als je er een leuk woord van kan maken). Pff, wat heb ik veel stunt meegemaakt bedenk ik me nu xD Iig, het ligt er dus een beetje aan wat er geaccepteerd wordt op de school waar je op zit :)
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Kaliope
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
wo 31 aug 2011, 18:37

Re: Het grote school-topic

Mich..... schreef:@Kaliope Vorig jaar heb ik examen gedaan en de examenklassen mochten dan altijd een dag aan de examenstunt besteden...
Thnx, hier hebben we wel wat aan denk ik xd
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het grote school-topic

Ik had mijn project vandaag toch nog af gemaakt :D dacht niet dat we het nog zouden redden. Maar alles werkt nu :D morgen om half 1 opleveren :D wieeeeeeeeeeeee, dat betekent uitslapen, half uurtje op school zijn voor het opleveren en daarna weer naar huis! Woensdag vrij, donderdag voor 1 uur naar school en dan vrijdag alleen nog 5 uurtjes school.. En dan begint mijn eind-examen week :(

VV Als je dat al erg vind , bereid je maar voor op MBO/HBO
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Het grote school-topic

Mijn vrienden zaten vandaag met computers alleen maar Goodgame Empire te spelen ofzo -___-
Ik word gek van die onlinespellen, wie heeft die dingen bedacht? O__o
Just be kind.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie