We hebben twee nieuwe vissen die Chewy, de oude vis, stalken
Ze heten Herp en Derp x3 Echt
en ik hou van maltesers :3
Ik wou me inschrijven voor de marathon, maar kan morgen amper simmen omdat we naar een juwelier gaan >.<
Mijn moeder had me een ring gegeven die ze niet meer om kon :3
Heb alweer raar geslapen. Werd steeds wakker. En als ik wakker lag kreeg ik liedjes in m'n hoofd, als je wilt slapen moet je vooral niet aan liedjes denken Maarja, misschien moet ik maar wat actiever worden. En vandaag echt maar eens beginnen met lezen voor nederlands.
Vandaag komt 2 vriendinnen logeren! (2zusjes, zij, mn broertje en ik vormen een soort genootschap. )
En binnenkort gaan we ook nieuwe hamsters aanschaffen. Dit keer goudhamsters ipv dwergen, die zijn iets groter en aaibaarder.
Waarschijnlijk is de vader van mijn vriendin dood.. Er is net iemand geweest, en die lijkt een beetje op zo'n begrafenisondernemer. Ik heb echt met haar te doen.
EDIT;
Waarschijnlijk ga ik vandaag naar een andere vriendin, ze heeft 2 verzorgpony's (2 shetlanders) dus daar gaan we dan samen heen (:
EDIT2;
De vader van mijn ene vriendin is dood.. Er staat buiten een begrafenis auto en ze kwamen met een kist naar binnen....
Mijn broer heeft mijn fiets gejat Dus moet ik op zo'n barrel van mijn vader (als ik nog weg ga)
Ik hoop dat ik weg kan want ik wil niet weer een verveeldag >_<
@ simmie. gecondoleerd.
Steun je vriendin nu maar even goed.
Onze printer is stuk...
nu even hopen dat ik niks hoef uit te printen voor school...
... en, voor het eerst heb ik het gevoel, dat ik de wereld waar ik nu mee bezig ben... ook daadwerkelijk af ga maken...
@Sanne: Gecondoleerd <3
--
wrm werkt niks bij mij >.< sims 3 = werkt niet, sims 2 = werkt niet , the sims = werkt een beetje >.<
Ik raak er een beetje depri van ;o
Bedankt allemaal!
Net toen ik terug kwam kwamen er allemaal mensen uit hun huis, familie. Ik snap echt niet waarom hij persé dood moest gaan, serieus ;o
Uhh, naja, wat leuker nieuws is dat ik net op een shetlander gereden heb. Hij heet Remi, en de ander Bonnie, en ze waren lief. We hebben 2x een rondje gedaan van 3 kwartier,, heb een vieze broek, en eerst was me moeder helemaal boos, en nu niet meer...