Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

25 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

De Sims Nieuws-er van de week! o0simsfreak0o

Afbeelding
Welkom bij een nieuw onderdeel van Sims Nieuws! SNvdW, SNvdW houd in dat je benoemd bent
tot de forummer van de week.
Elke zondag, rond 16:00 is het de bedoeling dat er een nieuwe SNvdW wordt gekozen.
Wordt deze niet gekozen, heb je hoogstens nog een dag om het te veranderen. Heb je het die dag nog niet gedaan, dan kiest één van de moderators/teamleden een nieuwe SNvdW op maandag, uiterlijk voor 16:00

Aan de SN-er van de week kunnen vragen worden gesteld, wees zo origineel mogelijk met de vragen en stel niet telkens dezelfde vragen. SN-er van de week is bedoeld om de forum leden wat beter te leren kennen en anders te zien dan alleen een 'Nickname' op het forum.


Deze week is o0simsfreak0o Sims Nieuws-er van de week geworden! Gefeliciteerd! o0simsfreak0o is al heel lang actief op het forum. Hij staat vooral bekend vanwege zijn prachtige zelfgemaakte sims (met natuurlijk bijbehorende fotoshoots!) en grote verzameling van custom content, die hij ook weer gebruikt om anderen te helpen.
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: De Sims Nieuws-er van de week!

Oh, vragen xD

1. Waarom interresseer je je in Koreaanse/Japanse muziek (ikweetniethoedatallemaalheet)?
2. Waarom heb je je hier aangemeld?

:3

Laatst gewijzigd door Matthieu op ma 26 dec 2011, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: De Sims Nieuws-er van de week!

Hikari-desu schreef:Ik heb een paar vragen :3

Hoe beschrijf je je stijl?
Heb je toekomstplannen? Zo ja, welke?
-Gewoon, normaal denk ik
Ik draag elke dag: vest of een hoodie met een tshirt eronder, een spijkerbroek en dan All Stars en sinds het o zo koude weer ook een sjaal
-eeh, niet echt jammer genoeg

Matthieu schreef:Oh, vragen xD

1. Waarom interresseer je je in Koreaanse/Japanse muziek (ikweetniethoedatallemaalheet)?
2. Waarom heb je je hier aangemeld?

:3
1: omdat Hikari me er eigenlijk mee heeft aangestoken, maar verder ook omdat het vrolijker klinkt dan al die Amerikaanse pop muziek
2: omdat... ehm... ik toen het nog een soort blog was er al vaak opzat en toen kwam er een forum en ging ik op het forum :3
Nina schreef:Gefeliciteerd Jeremy!

1. Wat is jouw favoriete downloadsite?
2. Wat is jouw favoriete download?
3. Wat vind je het leukste topic hier op Sims Nieuws?
1: ik heb niet echt een favo downloadsite, maar ik vind Peggyzone en Newsea wel heel erg leuk :3
2: 2 kapsels die er nog niet zijn, een hoge paarden staart met een pony en een knotje met een pony
3: ze hebben allemaal hun leuke dingen, dus ik heb niet een leukste topic op SN :3
Marit. schreef:Vraagjes;

1. Hoezo hou je zo van Japanners? xd
2. Van wie ben je fan?
3. Wie vind jij het leukste forumlid?
4. Speel je nog meer games buiten sims?
1: omdat ik van Koreanen houd :3 er is maar 1 Japanner waar ik van houd en dat is Kanon Wakashima
2: van ehm:
2NE1, T-ara, Secret, en nog een hele hoop andere die ik zo 1 2 3 niet weet :3
3: ik hou van jullie allemaal ;p ik heb niet echt iemand die ik het leukste vind :)
4: Rayman 2 speel ik sinds kort weer, k kom alleen niet verder
djon black schreef:Wat voor niveau doe je?
havo, vwo etc. Kan ook basisschool zijn, of een studie. Je snapt me wel.
ik doe 4 VMBO-T
Liza schreef:Welke Koreaanse meidenbands vind je het leukst?
En welke japanse meidenbands vind je het leukst?
-T-ara vooral
-ik luister niet echt naar Japanse mensen :3 alleen naar Kanon Wakashima en als ik zin heb naar Vocaloid

dankjullie wel voor de vragen en de felicitaties :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie