Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 167 van 250

Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

k moet straks een groot gedicht voorlezen... voor de andere bovenbouwers :P maar alle 2 groepen 8.. haten mij volgens mij xd... Ik wil niet!! maar het moet :'( wens me succes voor me als je dit leest...

Dit word een hel :$
stomme stoertjes :S
Afbeelding
Gebruikersavatar
Smiley
Snackventer Snackventer
Berichten:
81
Lid geworden op:
ma 24 okt 2011, 20:38

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

^ veel succes. Dingen voorlezen voor veel mensen is niet leuk, maar soms moet het.

Ik ga nu lekker simsen, 2 uur uitval is fijn :)
Sims 3-spelers zijn wijs:-).
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

ik wor een beetje treurig van een stel sims 3 cc makers :'3
Cazy is naar T$R gegaan en Mark van aWT is gestopt met creëren voor sims 3 omdat hij zijn intresse in sims 3 kwijt was ofzo o; en dat niet alleen, zijn blog is ook nu gesloten :(

naja, ik ben blijj~ mijn eerste voldoende voor natuurkunde dit jaar, yay :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Wat een goor weer. Toe ik vanochtend naar school fietste regende het eerst een beetje, toe ik uit de straat was regende het harder. Toen ik onder het spoor door was ging het nat sneeuwen (mn handschoenen werden wit :O ) en later ging het keihard hagelen. Het deed echt pijn. En toen ik bij school was ging de zon schijnen :glare Niet aardig xD
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

NEEEHHH!! Kom er net achter dat ik mijn huiswerk morgen af moet hebben, was het helemaal vergeten mee naar huis te nemen.. ;s nouja, dan krijg ik morgen maar een streepje, ik neem morgen taal & spelling wel mee naar huis, dan maak ik thuis spelling wel snel, en dan donderdag meenemen.. ugh, waarom vergeet ik dat weer? Ik had een kruisje op mijn hand moeten schrijven..
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Morgen naar Keulen!!! :swing :P
met school!

en het vandaag een of ander ding bij het waterschap. Mocht ik met een groepje, vergaderen over van die bepaalde stellingen en een presentatie van Esther Vergeer (ze heeft 3 gouden medailles gewonnen voor tennissen, op de Paralympics)

was wel grappig xD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik houd van het 40 minuten rooster <3
Had tot het achtste en dat was 5 voor half 3 ;D
En donderdag gewoon om 5 over 12 <33
Helaas is het vrijdag alweer over en ook weer lekker veel repetitie's vanaf as vrijdag, hmpf, maar hopen op een voldoende dan maar! :x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Hmmmhhhh mijn vriend heeft morgen een verassing voor mij. En hij wilt dit keer geen hint geven, normaal als hij een hint geeft dan raad ik het meteen. Hmhh ik wil weten wat het is XD

Oe ik heb net bij de nieuwe gamestore hier in de stad een reserve oplader gehaald voor de DS. want de geen die ik er bij had gaat volgens mij dood! En mijn vriend heeft Skyrim gekocht. Zo meteen even eten en dan lekker niks mer doen
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ik voel me weer stukken beter, gelukkig. :) Heb net fewoon meegegeten met het avondeten, morgen weer naar school dus. Stiekem heb ik dr wel zin in, gewoon thuiszitten vind ik maar niks. En bovendien heb ik morgen drama (en mag ik gym skippen ;D) dusja ;)
arnoud
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
104
Lid geworden op:
wo 01 jun 2011, 07:42

hoi weet imnd tips tegen luiheid

ik ben een beetj okee ik ben lui oke goed ik ben heeeeeeeeeeeeel lui aangelegd van nature maar ik zit dus nu te ****** met mijn studie weet imand tips ik zit in 2 havo

Laatst gewijzigd door Snateraar op di 06 dec 2011, 19:44, 2 keer totaal gewijzigd.

Reden: Je kunt je bericht gewoon in het WWJK kwijt. En let op je taalgebruik.

de enige logica die ik leuk vind is onlogica
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Ugh, voel me niet goed.. Heb al de hele dag zware hoofdpijn.. Heb nog geen hw gemaakt, en morgen hebben we een so geschiedenis en daar heb ik ook nog niet voor geleerd.. Het lukt gewoon niet :/
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4044
Lid geworden op:
vr 07 aug 2009, 16:34

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Simsfreak schreef:Ugh, voel me niet goed.. Heb al de hele dag zware hoofdpijn.. Heb nog geen hw gemaakt, en morgen hebben we een so geschiedenis en daar heb ik ook nog niet voor geleerd.. Het lukt gewoon niet :/
Ik heb het ook, het heerst nu :/
Maar gelukkig heb ik geweldige neusspray en anti-hoest-pillen(DARO) en bovendien super-effectieve paracetamol(Albert Heijn) dus het gaat véél beter :D
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten