Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 91 van 108

Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Re: Het Grote MeidenTopic

Er zijn wel jongens die irritant zijn, maar das net zo goed als dat er meisjes zijn die van die bitches zijn..
Ik vind jongens ook aardig, al geef ik geloof ik wel de voorkeur aan meisjes als vriendinnen :p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Njah, het blijkt dat ik veel knapper ben zonderbril, want ik moest vandaag mijn bril schoonmaken, iedereen mij zo aanstaren, en iedereen zo van wooow...

Dus ik wil lensen, maar ik heb heel erg gevoelige ogen, dus ik weet niet of 't kan. T-T
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

^ Niet dat ik verstand heb van lenzen, maar zijn zachte lenzen niet iets voor gevoelige ogen? En je hebt volgens mij ook van die lenzen die je 's nachts in doet en die je ogen zeg maar 'opladen', zodat je overdag geen lenzen in hoeft. Maar ik weet niet of dat ook werkt voor gevoelige ogen, misschien krijg je daar sneller last van oid.
Ik weet helemaal niet of wat ik zeg allemaal klopt, maar goed :sweatdrop
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Naja, het lugt bij mij er precies aan welke jongens het zijn, maar ze zijn bij mij eerder uit op pesterijen. Blegh, ik heb zelf wel alleen maa jongensvrienden zegmaar, maargoed.
Ik heb in de pauze ook een tijdje bij wat meiden getaan, maar omdat ikzei dat ik liever niet had dat hun aan mijn Ipod kwamen is die ene helemaal boos en kreeg ik dus gisteren van ales en nog wag in mijn haar.
Van dat groepje is er gelukkig wel eentje aardig tegen me.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

^En zijn zelf zo onzeker als de pest.
Jammer dat je dit pas leert als je volwassen bent geworden. Ook voor de pesters..jammer dat zij pas inzien wat ze fout hebben gezien als ze veel ouder zijn en zien wat voor schade het heeft gebracht..
FranSor
Beheerder Beheerder

Evannahsue schreef:Ik heb mn crush vreemd laten gaan......
Als die op die manier sneller de jouwe is en je hebt niiemand die je liefhebt pijn gedaan, is het alleen maar goed. ;)
Afbeelding
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

@Evannah: Dat vind ik wel heel laag.. Sorry maar van andermans vriendje blijf je af... That's the rule.. That's the bro code. Nja als jij er maar blij mee bent.. maar onthoud wel, op één dag doet hij misschien wel het zelfde bij jou.
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Sorry dat ik het zeg Evannahsue, ik wil nieys verpesten maar weet je zeker dat je iets met hem wilt? Ik bedoel, dat hij vreemd gaat zegt wel iets over hem.. ;o En ja, over vreemdgaan in het algemeen ga ik op dit moment niet in, hoe ik daarover denk is eigenlijk hetzelfde als Ans.. :$

(eigenlijk komt dit hele bericht daarop neer)
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk

Ik vind dat je zelf het zelf moet weten, en als het slecht afloopt dan is dat je eigen schuld ;)

Iemand voor mij vroeg aan me of ik dieren leuk vond,
ik zeg ja,
maar mijn crush heeft als bijnaam -Meeuw xD
Dus toen vroeg ie van; vind je meeuwen leuk?
Ik: Neuh xD
Ik heb m dus een beetje beledigd :$ :P Maar hij praat wel meer met me :wub

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie