Ik kijk Glee via Bierdopje.com, daar kan je gewoon 'Glee' zoeken en dan klik je, en dan ga je kiezen welke aflevering je wilt downloaden. Die kan je dan gewoon bekijken, het is prima qualiteit en de afleveringen staan er altijd op de dag nadat ze zijn uitgezonden. Kost niks!
Ik kijk zonder ondertiteling, Gelukkig kan ik engels!
En ook word die op de dag na de streaming online gezet.
Zelf denk ik dat in deze pauze van glee Sommige andere landen dan de VS en Canada glee gaan streamen
Hopelijk ook Nederland.
Oke, eigenlijk kijk ik nooit filmpjes vooraf. Maar dit is GLEE..met ADELE.. so.. shoot. Maar volgens mij staat er iets te gebeuren tussen britney en Santana.. aan die blikken van hun te zien..
Woa dood topic dit! Maar wat vinden jullie van Damian/Rory? Ik was wel fan van hem bij The Glee Project, maar ik vind hem stiekem wel wat tegenvallen nu in glee...
^Ik denk dat het gewoon wat tijd nodig heeft om zijn karakter verder te ontwikkelen. ( Ik weet even niet hoe ik dat in normaal nederlands kan uitleggen )
Voor de mensen die het nog niet weten. Glee begint weer in Nederland op 6 december. Hopelijk doen ze dan wel gelijk dubbele afleveringen.
Oké, Aangezien ik weer actief ben ga ik ook weer verder met dit topic!
Het was een hele lange poos geleden dat ik weer wat had gepost.
Maar laten we gauw maar eens beginnen!
Nu in Nederland ook Glee weer is begonnen zijn we weer hier met een verse start.
(REWIND!)
In Amerika zijn we nu al vrij ver bij aflevering 10.
Maar de vorige aflevering was een HELE speciale.
de Kerst aflevering!
Laten we de liedjes maar even posten!
En aangezien we in de hele speciale kerstsfeer zitten! Luister ik nog 24/7 naar deze nummers.
Oké hier komen ze.
"All I want for Christmas is you." - "Mariah Carey"
[youtube]OU8BAPvFrzg&ob=av2n[/youtube]
Hebben sommige mensen 3x14 Gezien? 'On My Way' Zoja.
Heftig toch?
Of ben ik dat!?
Sorry voor de bump maar ik wil GAUW weer beginnen met dit topic.
Ookal heb ik een heleboel gemist Maar vanaf nu zal dat niet meer zo zijn.
Ik zal me nu even tot 3x14 aan het Nederlandse schema houden, Zoals nu komt 3x13 'Heart'
Hopelijk reageert iemand zodat ik wel weer kan beginnen! x
De volgende aflevering in Amerika zal op 10 April zijn
Bedankt voor het weer tot leven brengen van dit topic!!
Over 3x14. Volgens mij stopte mijn hart er eventjes mee op het einde.
Ik zal niet te veel spoilen, maar ik kan wel vertellen dat er best wat heftige dingen voorbij komen.
En ik weet niet of ik het hier mag posten, maar van deze aflevering heb ik alleen maar een paar stukjes kunnen zien. Weet iemand een veilige site waar ik (liefst zonder te downloaden) deze aflevering kan zien? En als je geen link in dit topic mag plaatsen, kan het dan via pm?
Charge schreef:Bedankt voor het weer tot leven brengen van dit topic!!
Over 3x14. Volgens mij stopte mijn hart er eventjes mee op het einde.
Ik zal niet te veel spoilen, maar ik kan wel vertellen dat er best wat heftige dingen voorbij komen.
En ik weet niet of ik het hier mag posten, maar van deze aflevering heb ik alleen maar een paar stukjes kunnen zien. Weet iemand een veilige site waar ik (liefst zonder te downloaden) deze aflevering kan zien? En als je geen link in dit topic mag plaatsen, kan het dan via pm?
Ik zal je een pm sturen, Ik schrok mij haast kapot.
Van lachen tot schrikken tot huilen tot niks meer.
Ik stond even stil en toen bedacht ik mij, wat een cliffhanger voor 7 weken lang!
Voor alle mensen hier, Ga ik even de liedjes van 3x13 'Heart' Posten.
Dit is geen gewone aflevering, dit is de aflevering die op 14 Februari in Amerika op tv is geweest.
Oftewel, Valentijnsdag!
In deze aflevering komt alles aan bod, De toekomstige bruiloft van Rachel en Finn, De vaders van Rachel krijg je voor het eerst te zien!
En wordt ook het verhaal tussen Sam en Mercedes verder uitgewerkt.
Kortom, heel wat dus!