Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2155 berichten • Pagina 86 van 108

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik had heel lang haar, maar ben vorige week vrijdag naar de kapper geweest en het komt nu nog maar net tot over mn schouders :P Iedereen bij de kapper vond het zonde dat ik het af liet knippen. Hing zo'n beetje op mn onderrug.

Maja over een maand of wat is het weer net zo lang. :+)
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

ikkest schreef:Ik had heel lang haar, maar ben vorige week vrijdag naar de kapper geweest en het komt nu nog maar net tot over mn schouders :P Iedereen bij de kapper vond het zonde dat ik het af liet knippen. Hing zo'n beetje op mn onderrug.

Maja over een maand of wat is het weer net zo lang. :+)
Right..want jou haar groeit zn 20 cm in de maand..uhuuu
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

ik had 1,5 jaar geleden erg lang haar (oke, nu vind ik het lang vergeleken met nu XD) tot halverwege mijn rug. Toen liet ik het afknippen tot een boblijn. Zonde, want ik vond het hartstikke lelijk geworden en het stond mij dus echt niet. Gelijk besloot ik dat ik het weer wilde laten groeien, maar uiteindelijk laat ik het niet veel langer worden dan schouderlengte. Ik heb verder een schuine pony en de boel is in laagjes geknipt, vooral veel korte laagjes. Vind het wel lekker zo: Het staat veel vlotter dan die boblijn stond en mijn gezicht komt bovendien ook beter uit. :) En ik heb ook nog eens best een dikke bos dus dit is een stuk makkelijker dan dat lange. ;3
xxxpda112
Snackventer Snackventer
Berichten:
59
Lid geworden op:
vr 21 okt 2011, 18:44

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

ik heb tegenwoordig middenscheiding, met voorste plukken korter, leuk met opsteken
en als ik ze krul laat ik die recht, staat wel grappig maar mijn haar groeit ook supersnel!
He stands there and walks away, my god if i could only say:
I'm holding every breath for you <3 - Taylor Swift
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik heb volgens mij vanaf groep acht, heel veel aan mijn haar zitten veranderen, met pony scheiding weet ik veel wat.
Ik heb mijn haar twee weken geleden geknipt, dat model was eruit.. dus ja... Ik vind mijn haar nu wel leuker zitten, je zit als eerste in zoveel jaren dat ik laagjes hebt, de laagjes ook echt XD
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Okaaii,ik ga nu mijn kapsel geschiedenis vertellen.
Vroeger had ik niet veel haar
In groep 2 ofzo boblijn en rechte pony.
In groep 3 weet ik niet.
in groep 4 ook niet.
In groep 5 ook niet, volgensmij gewoon stijl haar, zonder pony whatever.
In groep 6 een zei pony, en haar tot mijn schouders.
In groep 7 korte laagjes, schuine pony bijna over mijn oog en lekker wild.
Groep 8 heb ik nu dus laagjes, maar ze zijn alweer te lang, rechte pony die ik schuin kan doen, en ik ga het weer echt schuin knippen. ;3 En nog een beetje scene achtig.. ;D Maar misschien ga ik dat proberen zelf te knippen. =o
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Rita
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
791
Lid geworden op:
di 30 nov 2010, 16:52

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Mijn haar is tot aan mijn kont als ie los is dan hea ;p met schuine pony die als k van school kom en in de spiegel kijk echt heel erg raar uitziet..
k wil het gaan knippen in zo 'n stijl van de sims (:

^ dat ga k ook later doen : D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Ik heb vroeger heel lang haar gehad met een pony. Toen had ik geen pony meer. En toen liet ik het afknippen tot mijn schouders. Maar dat lange haar met de pony was wel leuk, heb alleen geen zin van al die reacties dat het lelijk is (zoals gewoonlijk)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Tot groep 6 was mijn haar altijd kort xd
en dan ook echt KORT xD

En nu is het iets langer dan mijn schouders ofzoow xd
En het is blond, maar ik wil een deel zwart verven maar ik moet er nog goed over na denken :3

V Idd xD
Maar vrouwen hebben babbel-hormonen ofzoo xD

Laatst gewijzigd door pipapanda13 op za 29 okt 2011, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Mijn haar was vroeger kort, omdat ik het zelf verknipt had toen ik een jaar of 5 was. Vervolgens kreeg ik een pony waar ik niet blij mee was. aan laten groeien bij de rest. Haar tot mijn middel, toen begon ik met verven van mijn haren.. Toen had ik van dat scene hair *Sighs* toen heb ik het tot mijn schouders afgeknipt en nu is het weer net over mijn borsten. Maar mijn haar is zo verpest.. Ben nu bezig om de verf er uit te laten groeien. En ben daar mee al aardig op weg.


Wat me opvalt; wij meisjes zijn gezelliger dan de jongens. Het jongens topic is zo dood als een broodje knakworst.
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Evelieen schreef:Ik heb haar tot ongeveer halverwege mijn rug, blond/donkerblondachtig. Maar ik zit erover te denken om het een keer te verven in kastanjebruin, van dat mooie zachte bruin.. :)
Ah, daar zat ik ook over te twijfelen :wub Ik vind dat echt een mooie kleur. :D!

Mijn haar komt ook tot halverwege mijn rug, iets van lichtblond. Ik heb een tijdje geleden een spray door mijn haar gegooid waardoor het toen echt lichtblond was, maar het groeit er nu volgens mij weer een beetje uit.
Alleen mijn moeder vind het geen goed idee om te verven :sweatdrop
Love your life
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

Mijn moeder gaat vandaag mijn haar sceneish knippen. ;D
Dus nu ben ik blij. ;3

V Ik mag als mijn moeder der haar verft altijd mijn pony verven. ;3 maar ik ga op mijn 15e denk ik naar de kapper om het blond te laten verven. ;3

Laatst gewijzigd door Liza op za 29 okt 2011, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Evannahsue
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
384
Lid geworden op:
za 02 apr 2011, 10:00

Re: Het Grote MeidenTopic (Verboden voor jongens!!)

AnsjJ2 schreef: Wat me opvalt. wij meisjes zijn gezelliger dan de jongens. Het jongens topic is zo dood als een broodje knakworst.
Dat komt omdat de gemiddelde leeftijd hier best laag is. Ik denk zo rond de pubertijd. En dan is het niet Stoer en Cool om over dingen te praten en bla.

Anyhow..vroeger had ik echt onmogelijk krullend haar. Toen hebben we het laten kort knippen. Dit was echt een heeeeeeeeeele grote fout! Toen ben ik mijn haar ook in kleurtjes gaan verven. 1 x heel blond en toen een x paars. Wel was ik mijn haar weer laten groeien dus toen het lang genoeg was mocht ik het chemisch laten steilen omdat ik echt diep ongelukkig met mijn haar was. Ik heb 4 x zo'n behangelijk gehad en toen heb ik mijn krullen terug laten komen. Ze zijn nu echt heeel behandelbaar en ik ben er nu ook gewoon blij mee ^^
Ik heb een gothic periode gehad, dus mijn haar is snel naar zwart gegaan. Inmiddels ben ik lichter gaan kleuren.. namelijk midden rood/bruin. En dit is een super mooie kleur. Ik ga nooit meer blond!
Mijn haar was trouwens altijd tot onder mn rug, maar het was zo dood! Echt zonde..dus voor de zomer heb ik het in een schuine/lange bob tot net over mn schouders laten knippen ^^

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie