Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

37 berichten • Pagina 2 van 2

Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Waarom? Jaja, je moet je eerst registeren, een gebruikersnaam verzinnen, een wachtwoord kiezen, ... en misschien verlies je er wel wat kostbare the sims-spelen-tijd mee. Maar hey, kijk naar al de lovende reacties, de mensen die actief hun best doen om deze site aan te prijzen, zij verliezen ook de sims-spelen-tijd. Als zelf de grote simfans tijd vrijmaken om hier te posten, of gezellig te doen met iedereen (gezelligheid is hier zeker), wees er dan maar zeker van dat het registreren de moeite waard is ;)
Ook voor eventuele vragen kom je hier terecht, maar wees gewaarschuwd, eens je je aanmeld, wees er maar zeker van dat je bijna elke dag eens langskomt xD
Aanraders om zeker eens te bekijken -> De dagboeken, de creaties van anderen, Weekly finds (Downloads), ontworpen werelden, gewoon het nieuws over de sims 3 (Ofcourse 8D) en ng veel meer ^^
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Veel informatie, Geen gevloek of gescheld, Altijd gezellig, en het belangrijkste voor mij: Lekker veel hulp. Ik heb namelijk nogal veel problemen met sims 3 en binnen 1 dag heb ik een goed antwoord.
Het enige minpunt vind ik dat er geen standaard chat is. Maar voor de rest een top forum voor de echte sims fan
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Op Simsnieuws, Is het gezellig.
Krijg je meer kennis over sims :D
Heb je altijd de laatste nieuwtjes.
En op het forum zelve, Is iedereen zo aardig en gezellig ookal zijn er heel veel leden!
Iedereen wordt geaccepteerd op dit forum en gesteund.

Kortom, Simsnieuws = TOP. :)
Zelf ben ik al een tijdje lid, maar deed niet echt veel op het forum.
Nu, Neemt Simsnieuws altijd een plek in mijn dagschema :D
Afbeelding
Big Mama
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4831
Lid geworden op:
zo 04 dec 2011, 17:20

Re: Vertel ons waarom andere Simmers hier lid moeten worden

Fjordjes kan gerust zijn want ik ben een van de oudere simfans hier op het forum sinds kort. :D De reden om lid te worden is natuurlijk de gezelligheid maar ook om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en als je ergens mee zit :? dan kan je hier altijd wel ergens een antwoord op je vraag vinden.Eerst dacht ik dat ik misschien hier niet mijn ei kwijt zou kunnen omdat ik wat ouder ben en dus niet helemaal op de hoogte ben van de nieuwste trends en interesses :$ maar we hebben allemaal dezelfde afwijking:DE SIMS. :thumbsup

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie