Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4993 berichten • Pagina 113 van 250

AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Het Wat-Wil-Je-Kwijt-Topic

Vandaag naar de dokter.. Ik heb dinsdag op woensdag nacht hele dikke kramp gehad in mijn been, tot 3x toe.. En gevolg is: Er zit iets vast in mijn been maar ik weet niet wat. Pijnlijkkkkkkkkkkk als een gek, en moet de hele tijd raar lopen anders gaat het niet :(

En vandaag hopelijk Pets!
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Al een uur geleden wakker gemaakt door mn kat. Nu met de laptop op schoot in bed. Alleen was mn kat het er niet mee eens en is tussen mij en de laptop gaan liggen, waardoor ik nu dus niks meer zie en typen best wel moeilijk is o:
Hij is verder nog wel lief howr ;P
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Charge
Oplichter Oplichter

was vanochtend al om 5 uur wakker :(
En ik kan beestebende waarschijnlijk pas om half 5 spelen vandaag. Hopelijk verkopen ze nog wel ergens de limited edition tegen die tijd :s
MelissaRoos
Mest analist Mest analist

Britney Spears was geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig! :wub En Joe Jonas ook hoor :wub Maar Britney was echt goed en zoooooooooooooo moooi *trilt nog steeds na*. Ik heb alleen bijna geen stem meer :sweatdrop Ik heb zoooooooooooooooooooveel foto's en video's. *verlangt weer naar gisteravond* :wub :wub

We zijn gewoon voorgedrongen in de rij :sweatdrop Hij was echt lang en het was kouuuuud. De mensen die staanplaatsen hadden die gingen rennen joh toen die hekken weg gingen :scared Op van die hoge hakken haha. En toen zei mijn nicht: 'Kom, we gaan even kijken.' En toen stonden we vooraan in de rij. (': Maar er drongen meer mensen voor dus ja. (': En eruit komen was echt een complete ramp :sneaky Wij stonden dus helemaal vooraan waar je er in komt en de uitgang was hélemaal achteraan. En er was echt geen beweging in te krijgen :o En toen begon het ook nog te regenen en onweren :sneaky Maar gelukkig ging toen de ingang open en konden we er daar uit want we konden die draai nog net maken. *lees: nicht gooit haar stuur om en racet overal tussen door hahaha en lacht daarna nog als een heks naar de bestuurder naast ons*. Ik heb echt leuke nichten :wub
En ze gingen elke keer toeteren en de mensen achter, naast en voor ons ook XD Dus toen hoorde je alleen maar toeters. Dat was wel grappig (A)
Love your life
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Jemig, mijn moeder en ik er vroeg uit, er zou zo'n gast komen. Lagen we om 8 uur nog in bed ging de bel, mijn moeder te laat, maar hij kon wel gewoon de flat binnen, enzo. Was hij eindelijk op de verdieping, heeft hij ons huisje over geslagen. -_- Nu ben ik doodop, maar vanmiddag denk dat ik 3 manga artboeken ga kopen, en nog nieuwe potloden, misschien ook nog een tekenblok, want mijn papier raakt op. ;S

En dat was mijn lange verhaalding. ;D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Tezz92
Groentehakker Groentehakker

MelissaRoos

OMG!!! was jij erheen??? Ik wilde er ook heen, maar het was al uitverkocht! Ik ben zooo jaloers!! En zooo fan van Joe! Alleen al daarom moest ik erheen! Nou!! :( Is ie eindelijk weer een keer in nederland. Ik zat gisteravond de hele tijd op de klok te kijken xD

-----
Jeej beestebende binnen bij ogin! Nu snel downloaden en spelen!!! :D
Afbeelding
It's me! Tessa (A)
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

Ik. Moet. Vandaag. BB. Krijgen. :(

Er kwam vanmiddag al een pakketje, maar toen was er niemand en nu weet ik niet of het Beestenbende was :|
Weet iemand of dat kan als de afzender de Rabobank is? xD

v Ja dat bedoel ik :sweatdrop

Laatst gewijzigd door Matthieu op do 20 okt 2011, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Just be kind.
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^ jahoor, voor jou wel :'3 tis alleen nog ochtend ;3

mijn tandarts is blind ofzo, ik heb duidelijk 3 gaatje(ja neen ik vind het stom ik poets goed) en hij zei dat ik geen gaatjes heb :'3
naja ben wel blij, maar misschien zijn ze net als de vorige keer nog niet diep genoeg :3

en ik wil Beestenbende, en wel nu
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik wil ook BB :3
Maar ik ben te lui.. Naja, eigenlijk niet, ik heb gewoon geen zin.
Bovendien wil ik mijn vrienden nog ophalen, maar dat gaat niet als ik dan al BB heb ;o
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Gister was helemaal geweldig :wub Britneys concert was echt zó gaaf en shoppen in Rotterdam was ook echt heeel leuk <3
MelissaRoos schreef:Britney Spears was geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig! :wub En Joe Jonas ook hoor :wub Maar Britney was echt goed en zoooooooooooooo moooi *trilt nog steeds na*. Ik heb alleen bijna geen stem meer :sweatdrop Ik heb zoooooooooooooooooooveel foto's en video's. *verlangt weer naar gisteravond* :wub :wub
Ja dat dus :wub Ik heb precies hetzelfde :wub

Woo iedereen kreeg vandaag Beestenbende via bol.com :o
Dus nu heb ik hoop dat ik die van mij ook vandaag nog krijg :wub

Krijg je 'm eigenlijk in de brievenbus of wordt ie afgeleverd aan de deur?

Mijn appeltaart is lekker. :wub

Weergave- en sorteeropties

Gesloten